5.5.12

Οι 10 «πολιτικές φωνές» με τη μεγαλύτερη επιρροή στο ελληνικό Twitter...



Στην τελική ευθεία προς τις εκλογές, η Advocate/Burson-Marsteller ανέδειξε (με την χρήση μετρήσεων από το Klout) τις 10 «πολιτικές φωνές» (σχολιαστές, δημοσιογράφους και πολιτικούς) με τη μεγαλύτερη επιρροή στο twitter σε θέματα πολιτικής επικαιρότητας.

Η δεκάδα (που θα δείτε και στο παρακάτω infographic που εξέδωσε η εταιρεία) περιλαμβάνει (αρχίζοντας από τις κυρίες) την Πόπη Τσαπανίδου, την Βίβιαν Ευθυμιοπούλου, τον Στέφανο Μάνο, τον Νίκο Ανδρίτσο, τον Νίκο Χατζηνικολάου, τον Κωνσταντίνο Αλεξάκο, τον Γρηγόρη Φαρμάκη, τον Βασίλη Σωτηρόπουλο, τον blogger ellinaki και τον γράφοντα Γιάννη Π. Τριανταφύλλου.

Θεωρώ τιμή μου να βρίσκομαι σε αυτή τη δεκάδα, μια τιμή για την οποία πρώτα ευχαριστώ τους δασκάλους μου που με δίδαξαν να διαλέγομαι και κατόπιν όλους εσάς που διαλέγεσθε μαζί μου, μέσω του blog μου αλλά και των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης που έχω δημιουργήσει. Για την ιστορία, το Twitt που με «συνοδεύει» στο αναλυτικό report που ανδημοσιεύω παρακάτω είναι το πρωτομαγιάτικο μου
«2012: στην Ευρώπη μετακινούνται δεδομένα και όχι άνθρωποι, στην Ελλάδα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Βλέπε Ελληνικό Δημόσιο. Διαφωνείτε;»
στο οποίο αποτύπωσα ότι έζησα τα τελευταία χρόνια που λειτουργώ το δικό μου γραφείο ως ελεύθερος επαγγελματίας, επισκεπτόμενος διάφορες δημόσιες υπηρεσίες («δια υπόθεσιν μου...») για να συλλέξω άχρηστα χαρτιά τα οποία έπρεπε να μεταφέρω («υποχρέωσις εκ του νόμου...») σε κάποια άλλη υπηρεσία (για να τα αρχειοθετήσει ίσως ο εκεί υπάλληλος χωρίς καν να τα κοιτάξει...) με αποκορύφωμα τα τρία τέταρτα της ώρας την παραμονή της πρωτομαγιάς, σε μία ακίνητη ουρά στο ΙΚΑ (όπου δεν είμαι καν ασφαλισμένος ούτε έχω ποτέ στη ζωή μου συνδιαλλαγεί...) για να μου εκδώσει ο υπάλληλος μέσω internet ένα πιστοποιητικό ενημερότητας, το οποίο κανονικά θα έπρεπε να μπορώ να εκδώσω (σε pdf ή μορφή εικόνας) μέσω internet και εγώ (και όχι μόνον οι ασφαλισμένοι του ευαγούς ιδρύματος...) από μόνος μου, ειδικά από την ώρα που ο νόμος (παράλογα) έτσι θέλει, και βέβαια θα έπρεπε να μπορώ να το προωθήσω άμεσα και μέσω e-mail στον παραλήπτη του...

Ψιλά γράμματα στην Ελλάδα του 2012!