1.5.11

Τα ευτράπελα της ηλεκτρονικής υποβολής...



ΤΕΒΕ (ή ΟΑΕΕ, όπως θέλετε πείτε το...) πληρώνω υποχρεωτικά, εδώ και χρόνια, χωρίς μάλιστα να έχω το δικαίωμα να συζητήσω και να συν-καθορίσω (έστω...) το πόσο πληρώνω και που επιθυμώ να διατίθεται το ποσό αυτό...

Ένας ακόμα από τα χιλιάδες θύματα του κομμουνιστικού καθεστώτος που, διοικούμενο από σοσιαλιστές (με διαλείμματα κρατικιστών) αρέσκεται να αυτοαποκαλείται Ελληνική Δημοκρατία...

Εκείνο όμως που μου την δίνει αφάνταστα είναι το μισό κράτος να μου τα παίρνει νταβατζηλιδικα και το άλλο μισό να με δουλεύει προσπαθώντας να μου «χρυσώσει το χάπι»...

Γιατί τα γράφω αυτά;; Συμπληρώνοντας τη φορολογική μου δήλωση για το 2011 εδήλωσα στο αντίστοιχο πεδίο το νταβατζηλίκι που πλήρωσα πέρυσι στον ΟΑΕΕ του κ. Λοβέρδου (αρχικά) και της κας Κατσέλη (στη συνέχεια): 5.136,68 ευρώ (ολογράφως, πέντε χιλιάδες εκατόν τριάντα έξι ευρώ και εξήντα οκτώ λεπτά)...

Αμέσως, το σύστημα των κ.κ. Σπινέλλη, Σαχινίδη και Παπακωνσταντίνου μου έβγαλε το μήνυμα που βλέπετε «Έχετε συμπληρώσει μεγάλο ποσό δαπάνης στον κωδικό 053. Αφού ελέγξετε την ορθότητα του ποσού μπορείτε να συνεχίσετε.»

Φυσικά και συνέχισα, δε γινόταν αλλιώς, αν περίμενα «να ελέγξω» πρώτα θα έκανα χαρούμενη την ανωτέρω τριάδα που επιπλέον του φόρου θα εισέπραττε και το πρόστιμο. Όχι, δε θα τους δώσω τη χαρά...

Σκέφτηκα όμως να γράψω την προκλητική απάντηση που μου έστειλαν για να δηλώσω τούτο: «αφού δεν είστε σε θέση να γνωρίζετε το πόσο υψηλό είναι το ποσό που πληρώνουν οι συνεπείς ελεύθεροι επαγγελματίες ως υποχρεωτική εισφορά στο ασφαλιστικό τους ταμείο (το νταβατζηλίκι που λέγαμε), μάλλον είστε και ανίκανοι να διαχειριστείτε οτιδήποτε άλλο. Οπότε, μάλλον πρέπει να σκέφτεστε ότι είναι καιρός να μας αδειάζετε τη γωνία, στη θέση σας ο οποιοσδήποτε υπάλληλος ενός λογιστηρίου ανώνυμης εταιρείας τουλάχιστον δεν θα περιέπαιζε τόσο προκλητικά τους πελάτες...»