19.2.11

Ο Βούγιας και το ποδήλατο...



Ο Βούγιας, πάντα στο άσχετο, έχει δώσει πολλά δείγματα της νομιμοφροσύνης με την οποία υπηρετεί τον σοσιαλισμό... και λέγοντας «άσχετο» εννοώ τη σχέση που δεν υφίσταται μεταξύ Βούγια, προσόντων και πόστου... Πάντως ένα είναι σίγουρο, ότι είναι πάντα πιστός στον αρχηγό και το όραμα του να κάνει όλους τους έλληνες fit & healthy... Ξεκίνησε με τα ποδήλατα... Δύο δύο ανά συρμό και μόνο το βράδυ... το πρωί θα κατεβαίνεις ποδηλατώντας, το βράδυ μπορείς να την «ακούσεις» κουρασμένος και να την αράξεις στον σταθμό περιμένοντας να περάσει το τρένο που δεν θα έχει δύο ποδήλατα στο τελευταίο βαγόνι...

Το ότι όλο αυτό το πυροτέχνημα δεν αφορά παρά μόνο καμιά εκατοστή, άντε διακόσιους, συμπολίτες μας ανά συρμό και πάλι με αρκετή ταλαιπωρία, τύχη και αναμονή, το ότι μια οικογένεια (πατέρας, μητέρα και δύο παιδιά) χρειάζονται δύο τουλάχιστον συρμούς για να μετακινηθούν και αυτούς όχι με χρονική συνάφεια γιατί δεν γνωρίζεις ποιός θα είναι ο επόμενος συρμός που θα έχει και τις δύο θέσεις ποδηλάτων ελεύθερες και άλλα πολλά λογικά (όπως π.χ. το αν αυτός που θα ελέγχει την παράβαση του κανόνα θα είναι ο ίδιος -ανύπαρκτος- που (δεν) ελέγχει την μη πληρωμή εισιτηρίου), θα το δούμε σε επόμενη σοσιαλιστική έκλαμψη, τώρα έχει σημασία να δώσει η πολιτική ηγεσία σαφές μήνυμα στον πολίτη...

Και ο Βούγιας, «αγωνίζεται ο καημένος» όπως έγραψε στο σχόλιο του ο Στέφανος Κασιμάτης στην Καθημερινή της 18.02.2011...

Λόγω της περίφημης «σοσιαλιστικής φυσιογνωμίας» της, η κυβέρνηση έχει μια τάση να είναι ακριβή στα πίτουρα και φθηνή στ’ αλεύρι. Τάση την οποία ιδανικά ενσαρκώνει ο Σπύρος Βούγιας. Τη μια, ιδεώδης εν τη λύπη του, βγαίνει ο υφυπουργός και μας υπόσχεται ότι, μετά την αύξηση των εισιτηρίων κατά 40%, οι τιμές δεν θα αυξηθούν περαιτέρω για τα επόμενα δύο με τρία χρόνια. (Αντί να εξηγήσει πόσο «σοσιαλιστική» είναι η μέθοδος της βάναυσης αύξησης των τιμών, όταν μάλιστα συνοδεύεται από αδιαφορία για την ουσιαστική αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης, που στερεί, λ.χ., τον ΟΑΣΑ από το 40% των εσόδων του από εισιτήρια...) Την άλλη, τραλαλά εν τη αθωότητί του, ανακοινώνει ότι έλυσε το πρόβλημα της μεταφοράς... ποδηλάτων με το μετρό! Θα επιτρέπονται, λέει, δύο στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Το ερώτημα αν ο υφυπουργός σοβαρολογεί είναι άτοπο. Ο υφυπουργός πάντα σοβαρολογεί - είναι το πρόβλημά του...

Άντε υπουργέ μου και εις ανώτερα (θου κύριε)... Και εύχομαι η επόμενη απόφαση σου να είναι να μπορούμε να παίρνουμε και το κανώ μας στο πλοίο της γραμμής, δύο, τρία ανά δρομολόγιο και στην πρύμνη, μην το ξεφτιλίσουμε κι όλας...

4 σχόλια:

  1. Αυτό επί του πρακτέου σημαίνει ότι αν δύο ποδηλάτες επιβιβαστούν στο σταθμό του Συντάγματος με στόχο να αποβιβαστούν στο αεροδρόμιο, δεν θα μπορεί κανένας άλλος ποδηλάτης από ενδιάμεσο σταθμό να μπει στον ίδιο συρμό. Κι αν περισσότεροι από δύο επιθυμούν να μπουν, τότε ένας από αυτούς θα πρέπει να περιμένει και πάει λέγοντας...

    Με πολύ απλά λόγια... ποδήλατο με το σταγονόμετρο. Συγκεκριμένα αυτό θα γίνεται τις Τετάρτες, από τις 18.00 έως τη λήξη της βάρδιας και τις Κυριακές, από τις 12.00 το μεσημέρι έως τη λήξη της βάρδιας. Όταν δηλαδή ελάχιστοι ή σχεδόν κανείς δεν κάνει χρήση ποδηλάτου για ματακινήσεις μιας και οι μέρες ή οι ώρες είναι "νεκρές". Το τι συμπεράσματα θα βγάλοτν απο μια τέτοια "κουτσή" εφαρμογή δεν έχω ακόμα καταλάβει.

    Οσο αφορά τα λόγια του δημοτικού σύμβουλου και επικεφαλή της δημοτικής παράταξης «Επιμένουμε Αθήνα» που δήλωσε πολύ χαρούμενος στον Βούγια: γιατί «καταφέραμε αυτό που επί χρόνια φαινόταν ακατόρθωτο, να μας ανοίξει η πόρτα του Μετρό δοκιμαστικά. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε άψογοι», καλό θα ήταν να του θυμήσω πως η πρωτοβουλία ξεκίνησε απο άλλες ποδηλατικές οργανώσεις με εκατοντάδες επιστολές και mail σε αρμόδιους φορείς και εταιρίες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @anthropomastoras: η όλη «κυβερνητική» λογική δεν είναι να κάνουν κάτι καλό, είναι ότι μετά την αύξηση του εισιτηρίου σε 1,40€ πρέπει να υπάρξουν μια σειρά από πρωτοβουλίες θετικές επικοινωνιακά και ανώδυνες πραγματικά για να ενισχύσουν την εικόνα τους... τα λοιπά περιττεύουν... :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ για το άτομο..

    από τις πρώτες μου ημέρες που άρχισα να μνημονεύω, δεν υπήρξε ποτέ "κυβερνητική" λογική σε πολλούς τομείς. Σχετικά με την αύξηση του εισητηρίου τα λόγια είναι περιττά όταν βέβαια σκεφτώ ότι δεν αντιδρούμε για πολλά άλλα. Μένουν ακόμα οι διαφορες πρωτοβουλείες των πολιτών...

    Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :-)) εγώ σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να σχολιάσεις και να συζητήσεις κάτι που έγραψα..!! Θα χαρώ να σε «ξαναδώ» εδώ και να ξαναδιαβάσω τη γνώμη σου, θετική ή αρνητική. Όταν σκεπτόμαστε και κουβεντιάζουμε συνήθως κάτι καλό βγαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο σχολιασμός των δημοσιεύσεων είναι πρό(σ)κληση για αμφίδρομη επικοινωνία και διάλογο ουσίας του συγγραφέα με τους αναγνώστες του blog. Η επισκόπηση των σχολίων πριν τη δημοσίευση είναι επιλογή ώστε να προλαμβάνεται η δημοσίευση σχολίων προδήλως προσβλητικών ή υβριστικών και σχολίων spam (εδώ περιλαμβάνω και τα παντελώς άσχετα με το θέμα ή το blog). {Το Άτομο}