6.2.11

Εγώ το λέω «αλητεία» όχι ακτιβισμό...



Περάσαμε στην επόμενη φάση: χθες απόγευμα στον Σταθμό Πανεπιστήμιο του Μετρό, όλα πλην ενός τα ακυρωτικά ήταν κατεστραμμένα, προσοχή, όχι απλώς σκεπασμένα με κάποια σακούλα (όπως στη φωτό), κατεστραμμένα: άλλα με κόλλες στη σχισμή, άλλα με χαρτόνια στουμπωμένα μέσα με σφυρί, άλλα ανοιγμένα και πεταμένα κάτω, άλλα βγαλμένα από τις βάσεις και άφαντα... αποδεικνύεται ότι δεν έχουμε να κάνουμε με ιδεολόγους ακτιβιστές, αλλά με αλητήριους τζαμπατζήδες που καταστρέφουν την δημόσια περιουσία... όχι δεν θα συμμετάσχω ούτε θα πληρώσω εγώ τα σπασμένα τους... Η λογική λέει «δεν έχω» άρα απέχω, έτσι πιέζω ώστε το κόστος να έρθει στα επίπεδα που αντέχω... Δεν λέει «δεν έχω άρα καταστρέφω»...

Άλλο ακτιβισμός (εγώ δεν πληρώνω και είμαι έτοιμος να αναλάβω τις όποιες συνέπειες, ενημερώνω δε και τους υπολοίπους για το δίκαιο μου αλλά τους αφήνω να πράξουν ότι επιθυμούν) και άλλο να παρακινώ τους πολίτες σε παράνομες πράξεις και να καταστρέφω τη δημόσια περιουσία υποχρεώνοντας τους σε παρανομία... πραγματικά πρέπει να εφαρμοστεί ο ισχύων νόμος κατά παντός παρανομούντος άμεσα και αυστηρά..!! κι όποιος θέλει να «παίξει» με όρους παρανομίας να ξέρει ότι πραγματικά θα στερηθεί τα προνόμια της νομιμότητας...

Είναι η ίδια προκλητικά φασιστική στάση με αυτή του «απεργώ εγώ και απαγορεύω σε όλους να έχουν αντίθετη άποψη αποκλείοντας την πρόσβαση στον χώρο εργασίας» (έτσι εξασφαλίζω ότι ουδέποτε θα μετρηθεί εμπράκτως και η μειοψηφική μου άποψη)...

Το ζήτημα δεν είναι η μη πληρωμή, το ζήτημα είναι η μέθοδος. Το θέμα είναι να πείσεις τον κόσμο ότι κακώς πληρώνει, αλλά δεν μπορείς να τον υποχρεώνεις να συμφωνήσει θέλοντας και μή μαζί σου, όποιος θέλει να πληρώνει, όποιος δεν θέλει να μην πληρώνει και να αναλαμβάνει τις ευθύνες του.

Από την άλλη, χθες στην Αθήνα καταστράφηκαν ακυρωτικά μηχανήματα σε σταθμούς μετρό. Αυτά αποτελούν δημόσια περιουσία, για την αντικατάστασή τους, θα πληρώσουμε εμείς, θα αποτελέσουν κόστος στο μετρό το οποίο θα καλύψουμε διά της πλαγίας οδού, μέσω των φόρων μας.

Το ανησυχητικό είναι ότι η ατιμωρησία της οποίας απολαμβάνουν όλοι αυτοί οι αλητήριοι τζαμπατζήδες καταστροφείς, θα οδηγήσει σύντομα (όπως στις απεργίες) στον προπηλακισμό των επιβατών που θα θέλουν να ακυρώσουν το εισιτήριό τους, αυτό που λέγεται «φασισμός» στα μέρη μου.

Ξαναλέω, αν όντως είναι τόσο δημοφιλές το κίνημα του «δεν πληρώνω» και τόσο αυθόρμητη η «ανυπακοή» του κόσμου γιατί δεν ενημερώνουν απλώς έχουν ανάγκη να καταστρέφουν, να περιορίζουν, να υποχρεώνουν εκβιαστικά τον κόσμο να «πειθαρχήσει» στην παρανομία; Αν έχουν δίκιο και το μάθει ο κόσμος, όλοι θα πειστούν εύκολα και κανείς δεν θα πληρώνει. Προφανώς όμως ο περισσότερος κόσμος καταλαβαίνει ότι το πρόβλημα είναι αλλού και ότι το "δεν πληρώνω" όχι μόνο δεν λύνει προβλήματα, ίσα-ίσα δημιουργεί άλλα.

αναγκαία σημείωση (για τους σκεπτόμενους): επ' ουδενί δεν θέλω το κείμενο αυτό να εκληφθεί ως στήριξη στο πολιτικό απολίθωμα που λέγεται Ρέππας, ουσιαστικά αυτό που ζούμε σήμερα είναι ο λαϊκισμός που εξέθρεψαν με την άνοχή, στήριξη ή ενεργό συμμετοχή τους την προηγούμενη πενταετία παλαιοσοσιαλιστές όπως αυτός και οι σύντροφοι του... το κείμενο αυτό είναι απλώς στήριξη στην νομιμότητα και την λογική... (υ.γ. η φωτογραφία είναι από παλαιότερη «αλητεία»...)