9.1.11

Ένα Mega-σχόλιο και τρεις διάλογοι, ρουμ ρουμ ρουμ στο Ερζερούμ...



Ήρωας... Ήρωας... Νέος Κωνσταντίνος Παλαιολόγος... Μέγας Απελευθερωτής... Θα ξεκινήσει από τον Πειραιά με το κανώ ως τη Σμύρνη, μετά με το ποδήλατο ως την Άγκυρα, μετά με τα σκι ως το Βαν... Γλυκιά μου, γιατί κλείνεις την τηλεόραση, δε σου αρέσει η ηθικοπλαστική κωμωδία που δείχνει στις ειδήσεις το Μega Mmmmmmooooouuuuuuuuuu...;;;;
ρουμ...[γεια σου καρντάση :-D
γεια σου και σένανε... συρματοπλέγματα βαριά...
για αυτό θα βάλουμε τείχος. πιο φάνκυ. θα φωνάξουμε και τον ντόκτορα από πάνω να κάνει τα γκράφιτι. εγώ θα δίνω συνεντεύξεις. εσύ θα μοιράζεις κάρτες. γουέλκαμ του γκρις καρντάση.
γουελκαμ, χοσ γκελντιν...
οτουρ χουζουρ
μπερεκέτια
και μπινελίκια... άιντε... να σκύβουμε γιαβάς γιαβάς, να 'ρθει να χαρεί ο Ταίπ πασάς...]
ρουμ...
[ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ ;;; ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ ;;;
Μega Mmmmmmooooouuuuuuuuuu...!!! και να ήθελα να μην πάθω, πόνεσε ο εγκέφαλος μου... μιλάμε για το απόλυτον της προπαγάνδας... ούτε ο Γκαίμπελς...
ΕΛΑ, ΒΡΕ ΓΙΑΝΝΗ, ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ...!!! ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΜΑΣ.... ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ !!!
αυτό ακριβώς λέω κι εγώ... οι Mega-λοι υποτακτικοί του Πεταλωτή...]
ρουμ...
[χαχαχαχα...καταπληκτικό!να συμπεριλάβεις και στάση για ξεκούραση στο Αγαθονήσι....
άκουσες ότι δεν ήθελε να πάει γιατί οι Τούρκοι έστειλαν οκτώ πολεμικά στο Αγαθονήσι...;
...
...
...
ενώ, κανονικά, ως ηγεμόνα πρωτάτου της αυτοκρατορίας έπρεπε να τα στείλουν να τον συνοδεύσουν από το Παρίσι ή έστω από την Εκάλη... πήρε τηλέφωνο όμως ο von Drutsas τον Davutoglu και το ρυθμίσανε: πήγε εκείνος στο Παρίσι και έφερε συνοδεία τον ηγεμόνα στον αυτοκράτορα...
πολύ βυζάντιο φίλε μου!!!!]
...στο Ερζερούμ
* όσο για το Mmmmmmooooouuuuuuuuuu... είναι η κραυγή του Megaλου τηλεθεατή... εκείνο δυστυχώς που δεν μπορώ να απεικονίσω είναι το βλέμμα της αγελάδας... φαντάσου κάτι σε ήρεμο βλέμμα Πάγκαλου με λίγο από χαμόγελο Πεταλωτή στο πρες ρουμ...

Αμ καλά το είπα, δεν ξαναβλέπω ειδήσεις στο Μέγκα Τσάνελε που να μου χαρίζουν την ΕΡΤ χωρίς τα χρέη της...