29.1.11

Της Νομικής τ’ανέκδοτα είναι για μετανάστες...



Είδα σήμερα το σκίτσο του Πετρουλάκη στην Καθημερινή... Και έσκασα στα γέλια...

Ο «μελαχρινός» Αιγύπτιος, ενώ τρέχει πλάι στον φίλο του καταδιωκόμενος από την τοπική αστυνομία, τηλεφωνεί και παραγγέλνει «Φυσικομαθηματική Αθηνών; Ένα δίκλινο...»

Μου θύμισε αυτά που έγραψα (κι εγώ και φίλοι) σε facebook και twitter τη νύχτα της μεγάλης ξεφτίλας...

Ναι...!!! Ναι...!!! Κύριε Θεοδόση μου με ακούτε;;; Αν αδειάσει απόψε η βορεινή σουίτα της Νομικής, αυτή που βλέπει στο πάρκο, θα ήθελα να την κλείσω για το weekend... Ρωτάει και η γυναίκα μου αν θα δώσετε παράσταση εκεί το Σάββατο ή να κλείσουμε κάτι άλλο... Όποτε μπορείτε επιβεβαιώστε μου σας παρακαλώ την κράτηση... :-))

Ο Φουάτ τηλεφωνεί στο σπίτι του: «Πατέρα, μια χαρά είμαστε πια στην Ελλάδα, τα κατάφερα και μπήκα και στη Νομική, τώρα μένω και σε Μέγαρο!!!»

Αυτές είναι κοινωνικές αδικίες... ο Άκης έκανε τόσο αγώνα για ένα νεοκλασικό & άλλοι το παίρνουν τζάμπα...

Και βέβαια, το χθεσινό σκίτσο Πετρουλάκη που συνδύασε την τούρκικη φρεγάτα που έφτασε στην Εύβοια ...καθ’ οδόν για Λίβανο («ειρηνική διελευση» το λένε όσοι φοβούνται να πάρουν θέση...) με τις μεσολαβήσεις του γνωστού περιθωριακού πολιτικού χώρου υπέρ οιουδήποτε διεκδικεί ενάντια στους νόμους και την χωρίς διακρίσεις εφαρμογή τους...



«Είναι λέει αλλοδαποί μουσουλμάνοι που μπήκαν παράνομα στη χώρα και δεν τους δίνουν άδεια παραμονής... Θέλουν να μιλήσουν με τον ΣΥΡΙΖΑ...»