1.1.11

Καλή χρονιά...



...με δύναμη, δημιουργικότητα και περισσότερο χαμόγελο!!

1.1.11 σήμερα... Αν το Νέο Έτος σηματοδοτεί παραδοσιακά μια νέα αρχή, η αριθμητική της σημερινής μέρας μπορεί να σημαίνει την ιδανική αρχή που θα κάνει το 2011 την καλύτερη χρονιά ως σήμερα... Εγώ όρισα τους στόχους μου, ετοίμασα τη στρατηγική μου και εστίασα την προσοχή μου, τώρα πια είναι η ώρα για δράση... Εσείς;;;

υ.γ. Διαβάστε παρακάτω και μια ευχή διαφορετική... Με προεκτάσεις... Άξιο το παλικάρι... :-))

«Εγώ θα σας ευχηθώ αυτά που ενδόμυχα όλες κι όλοι θέλετε άλλα δε θα τα εκμυστηρευτείτε δημόσια ποτέ! ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΣΕΞ, ΛΕΦΤΑ, ΔΟΞΑ ΚΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ. Για τις γυναίκες άνω των 26 να βρείτε ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟ, που να μην έχει πρόβλημα να σας κάνει πρόταση γάμου ή και να γίνει γρήγορα πατέρας... Για τους άντρες, να έχετε ΠΟΛΛΕΣ ΚΙ ΟΜΟΡΦΕΣ εμπειρίες ζωής, οι οποίες να μη γουστάρουν τις δεσμεύσεις και τα πολλά πολλά!» by Nick Batsikouras



(στη φωτό κάποιες «εμπειρίες» που θα μπορούσαμε να είχαμε αν η ευχή είχε έρθει νωρίτερα...)