11.11.10

Η έρημος και οι «σκληροί» άντρες...



Σήμερα σας έχω ένα ανέκδοτο με νόημα και μήνυμα. Περιγράφει τις περιπέτειες ενός αμετροεπούς που αντί να ζητήσει ευγενικά βοήθεια επέλεξε να την εκβιάσει προκαλώντας... Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα της μικρής μας χώρας, ποδηλάτες, κωπηλάτες, δρομείς, όλα σε ένα, είναι εντελώς συμπτωματική...
Ένας τύπος, κλασσικό αμερικανάκι, με την κοπελιά του οδηγούσαν στην αμερικανική έρημο. Κάπου εκεί πέρα στα βάθη της ερήμου, έπαθαν λάστιχο και σταμάτησε για να το αλλάξουν.

Κοιτάει γύρω ο φίλος μας αναζητώντας βοήθεια, όταν βλέπει έναν καουμπόι, με όλα τα γνωστά αξεσουάρ: όπλα μαχαίρια, σχοινιά, κλπ να κάθεται στο άλογό του και να στρίβει τσιγάρο και να τους κοιτάει.

Φοβήθηκε, αλλά ήθελε να μην το δείξει και λέει στην κοπέλα του: «Θα βάλω αυτόν το βλάχο, να μου αλλάξει το λάστιχο και εμείς θα περιμένουμε να τελειώσει...». Γυρνάει προς το μέρος του και φωνάζει: «Ε, βλάκα, κατέβα από το άλογο και έλα εδώ να μας αλλάξεις το λάστιχο». Ο καουμπόι τους αγνοεί και συνεχίζει να στρίβει το τσιγάρο του!

Ο φίλος μας το αμερικανάκι, σε μια ύστατη προσπάθεια, φωνάζει πιό δυνατά: «Εεεε, παλιόπουστα, σου είπα να έρθεις εδώ και να αλλάξεις το λάστιχο, θες να σε γαμήσω;»

Τότε ο καουμπόι τον κοιτάει κατάματα και του λέει: «Άκου να δεις φιλαράκο. Πρώτα θα τελειώσω το τσιγάρο μου, μετά θα κατέβω από το άλογό μου, μετά θα σε δείρω, μετά θα σε βάλω να αλλάξεις το λάστιχό σου. Όση ώρα θα το αλλάζεις εγώ θα πηδάω τη γκόμενα σου. Και όχι μόνο θα κοιτάς αλλά θα σε βάλω να βαστάς και τα αρχίδια μου για να μην ακουμπάνε στην καυτή άμμο όση ώρα θα την ξεσκίζω!!!!!»

...Δυο ώρες αργότερα, ενώ οδηγούσαν και πάλι, λέει η γκόμενα: «Πώ πω πω πω, ο καουμπόι αυτός ήταν πολύ σκληρός ε;» Και απαντάει ο φίλος μας: «Σιγά μωρέ, τον σκληρό άντρα! Δεν είδες τι μορφασμούς πόνου έκανε όταν άφηνα τα αρχίδια του και έπεφταν στην καυτή άμμο;;;;;;;;;»