11.8.10

Συμφέροντα εν αγαστή συμπνοία...



Θυμάστε σίγουρα εκείνη την καραμπινάτη περίπτωση πειρατείας στο λιμάνι της Κορίνθου όταν ένα τσούρμο πειρατές της ΠΝΟ συνεπικουρούμενοι από ένα μεγαλύτερο τσούρμο από τσιράκια Κνίτες, έκαναν ρεσάλτο στους καταπέλτες των ROPAX I και ROPAX II καταλαμβάνοντας τα και απαγορεύοντας φασιστικότατα τον απόπλου...;; Σήμερα διάβασα και τη συνέχεια σε δημοσίευση του Τάσου Τέλλογλου στο protagon.gr
Τα δύο πλοία είχαν σε συντομότατο χρονικό διάστημα «κόψει» πελατεία από τους πλοιοκτήτες της Πάτρας επειδή ήταν φθηνότερα. Και ήταν φθηνότερα επειδή στην ουσία επιβίβαζαν ελάχιστους οδηγούς και μόνο ασυνόδευτες νταλίκες. Το σχέδιο ήταν απλό: τα δύο αυτά πλοία έπρεπε να εξαφανιστούν από την αγορά. Ομως αυτό είναι αντίθετο με την κοινοτική νομιμότητα και το άνοιγμα αγορών και επαγγελμάτων που προωθούν κυβέρνηση και τρόικα. Δικαστήριο του Πειραιά αποφάσισε ότι η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία θα πρέπει στο εξής να απέχει από κάθε παρόμοια ενέργεια στο μέλλον–αποκλεισμό των πλοίων-αλλά εν τω μεταξύ η ζημιά είχε γίνει: Οι Ιταλοί αποφάσισαν προς δόξαν των εγχώριων νταβατζήδων που νέμονται τις γραμμές της Ιταλίας να διακόψουν τη γραμμή γιατί μετά από εβδομάδες αποκλεισμού τους στην Κόρινθο οι μεταφορικές εταιρείες είδαν και αποείδαν και αποφάσισαν να συμμορφωθούν και να μην… ξανακάνουν το λάθος να επιλέξουν αυτό που τους συνέφερε. Έτσι θέλοντας και μη οι μεταφορείς ξαναγύρισαν στην Πάτρα.

Συμπέρασμα: στην Ελλάδα δεν υπάρχουν μόνο κλειστοί κλάδοι και κλειστά επαγγέλματα αλλά ακόμα και κλειστά λιμάνια. Αλήθεια τι θα έλεγε η ΠΝΟ και οι Έλληνες εφοπλιστές αν οι Ιταλοί επέβαλλαν στις συνθέσεις των Ελληνικών πλοίων, ιταλικά πληρώματα διαφορετικά δεν τους επέτρεπαν να «πιάσουν» ιταλικό λιμάνι;

Καταλαβαίνετε τώρα;; Μαφιόζικου χαρακτήρα συμφέροντα, εν αγαστή συμπνοία κάνουν τα αδύνατα δυνατά - ακόμα και με πασιφανείς παρανομίες - για να διατηρήσουν αμείωτη την πίττα και απείραχτη τη μοιρασιά...

Που δηλαδή θα διέφεραν οι πρακτικές του Αλ Καπόνε ή των Σικελών μαφιόζων ή των Σομαλών πειρατών από αυτές των Τσιμπόγων, των Χαλάδων και της βρομερής κάστας που τους περιστοιχίζει;;
υ.γ. Λόγω λιμανιού, στην ιστορία μας δεν υπάρχουν διεφθαρμένοι σερίφηδες. Υπάρχουν όμως λιμενικοί επιλήσμονες του καθήκοντος τους, όπως ο επικεφαλής Λιμενικός στην Κόρινθο που δεν εφάρμοσε δικαστική απόφαση δηλώνοντας ότι «δεν έχει επαρκείς δυνάμεις» να συλλάβει τους πειρατές, οι -ανικανότεροι;;- προϊστάμενοι του που «αμέλησαν» να συνδράμουν και να τον ενισχύσουν και ο -ανικανότατος;;- αρχηγός του Λιμενικού Σώματος (παρατρεχάμενος του υπουργού Χρυσοχοΐδη άραγες;;;) που ...απλώς δεν ασχολήθηκε. Μήπως θα έπρεπε και αυτούς να τους καλέσει κάποιο δικαστήριο για άρνηση εκτέλεσης καθήκοντος;; Μήπως αντί να τους πληρώνουμε από τους φόρους μας, να τους απαλλάξουμε από τα καθήκοντα τους απολύοντας τους και να τους εργοδοτήσουν οι -τελικά- προστατευόμενοι τους;; Μήπως...;;;