28.6.10

Τρία χρόνια άτομο...



Τρία χρόνια πριν... Ένα ηλιόλουστο καi βαρετό απόγευμα στο γραφείο... Είχα από καιρό αποφασίσει να πειραματιστώ με τα social media και το blogging, ήταν το must της εποχής, πέρα από ένα εργαλείο έκφρασης ήταν και ένας τρόπος επαγγελματικής επικοινωνίας...

Ε, εκείνο το απόγευμα αποφάσισα να φτιάξω blog, για να μη μένω πίσω στις εξελίξεις... Έτσι είδε το φως του ήλιου «το άτομο», το «όνομα» που πέταξε βαριεστημένα λίγο πριν φύγει μια συνεργάτις μου και έκτοτε το ...κουβαλάω με συνέχεια και συνέπεια ως προσωπικό μου brand name, και μαζί του το blog αυτό «το άτομο, οι σκέψεις του κι αυτά που κάνει κέφι...».

Στην πορεία αυτή των τριών χρόνων, πειραματίστηκα με θεματολογίες και στυλ γραφής, γνώρισα ανθρώπους, απέκτησα τακτικούς αναγνώστες και σχολιαστές, έδωσα τα φώτα μου (τρομάρα μου...) σε άλλους και άλλες wanna-be-blogger (τιμή μου που υπάρχουν εκεί έξω κάποιοι που μνημονεύουν ότι αυτό που είπα ή έκανα τους βοήθησε να πάνε ένα σκαλί παραπάνω), έφτιαξα προφίλ στο Facebook, σελίδa για το γραφείο μου, σελίδα για το blog μου, προφίλ στο Linkedin, προφίλ στο Plaxo, στο Xing, στο Scribd, στο Sync.gr, αποφάσισα ότι το twitter δε μου πάει, τώρα «στήνω κανάλι» στο YouTube, φωτοθήκη στο Picassa, πειραματίζομαι με το ολοκληρωμένο προφίλ που μου δίνει το Google και άλλα πολλά, μπήκα τέλος πάντων σε ρυθμό, τι άτομο θα ήμουν άλλωστε...;;

Ά...!! Άλλαξα δυο φορές και το ...μαλλί μου, για να επιβεβαιωθεί το ρηθέν ότι «ο λύκος κι αν εγέρασε κι άλλαξε το μαλλί του, μηδέ τη γνώση άλλαξε, μηδέ την κεφαλή του...».

Όσο για το ταπεινό μου blog, απέκτησε δύο ακόμα αδελφάκια, ένα επαγγελματικό blog με το όνομα του γραφείου μου «TO ATOMO Consulting Services» και το -μωρό ακόμα- «το άτομο και οι μουσικές του...», όπου γράφω όσα ξυπνάει μέσα στο μυαλό μου η μουσική και παρουσιάζω τις μουσικές μου συλλογές...

Και προβλέπεται -μιας και αποφάσισα να κάνω το χόμπυ μου επάγγελμα- να αποκτήσει και πολλά ξαδερφάκια, τα διάφορα επαγγελματικά blog και άλλες σελίδες διαδικτυακής παρουσίας που στήνω και θα στήσω για διάφορους πελάτες...

Τρία χρόνια λοιπόν σήμερα, «το άτομο» (και οι σκέψεις του και αυτά που κάνει κέφι!!!) κόβει τούρτα με φραουλίτσες και μπόλικη σαντιγύ, και είστε όλοι καλεσμένοι, κι εσείς που διαβάσατε και διαβάζετε, κι εσείς που σχολιάσατε και σχολιάζετε, ακόμα κι εσείς που βρισατε, γιορτή έχουμε, περιμένουμε τον καλό σας λόγο με το πρωϊνό σας ξύπνημα (ή και αργότερα, δεν πειράζει...)
υ.γ. όσο για τα κεράκια, μη σας παραξενέψει το νούμερο, το πέντε βγαίνει όταν στο τρία (χρόνια) προσθέσουμε από ένα για τα δυο μικρά αδερφάκια... :-))