26.5.10

Της Θοδώρας ...πόρισμα!!



«Ναι, ναι, ξέρω, θα μου πείτε ότι ο ελεγκτής δεν μπορεί να είναι υφιστάμενος του ελεγχομένου... Ότι ο έλεγχος έγινε Σάββατο, Κυριακή και Δευτέρα που ήταν του Αγίου Πνεύματος, ήτοι αργία... Πότε θέλατε να τον κάνουμε λοιπόν; Τότε είχαμε την επιφοίτηση, τότε τον κάναμε...!! Σας το είχα πει εξάλλου, είμαι αθώα της κατηγορίας, έκτακτη ανάγκη ήταν, την είδε ο Παύλος και απόφάσισε να την καλύψει... Φταίω εγώ τώρα που αποφάσισε να διαγωνιστεί ολόκληρο το χωριό μου...;; Λίγο ακόμα και θα μου πείτε ότι φταίω που στο διαγωνισμό τους βρήκαν καλύτερους από τους άλλους... Εμένα, της Θοδώρας σας... Ακόμα να καταλάβετε ότι εμείς δεν είμαστε σαν την δεξιά, εμείς είμαστε επαγγελματίες, δεν κάνουμε ερασιτεχνισμούς... Αμαν πιά... Τι λαός είστε εσείς βρε...;; Και να θέλουμε να σας δώσουμε λογαριασμό, είστε ικανοί να μας ζητάτε και απόδειξη... Α, και το ντύσιμο δεν έκανε ποτέ έξι χιλιάδες, αυτό ήταν το φόρεμα... Κομπλέ η Θεοδώρα σας ήταν από δέκα και πάνω (η επένδυση, το περιεχόμενο είναι ανεκτίμητο!!!)... Μη μας περάσουν και για φτωχούς στις Βρυξέλλες...»