31.3.10

Καλή Ανάσταση... Καλό Πάσχα...



Από αύριο και για λίγες μέρες θα ξεκουραστώ... Μακρυά από την Αθήνα... Θα πάρω μαζί μου μόνο τις σκέψεις μου... Και τις σκέψεις σας και τις ευχές σας, ειδικά αυτές που με έχουν «στο πλάνο...».

Εύχομαι σε όλες και όλους σας Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα !!

Μην το παρακάνετε με τα ψητά (είπαμε, ας γίνουμε Ευρώπη για μια φορά να 'χει να λέει κάτι κι ο Γιώργος όταν ξαναπάει Βρυξέλλες...), μην το παρακάνετε με τα ποτά, μην το παρακάνετε με την ταχύτητα...

Ας δώσουμε όλοι ξανά ραντεβού εδώ μετά τις Άγιες Μέρες... In one piece please...

Με αγάπη και εκτίμηση περισσή
ΤΟ ΑΤΟΜΟ

υ.γ. δεν ξέρω, μπορεί να δημοσιεύσω, μπορεί και να μην δημοσιεύσω κάτι στις ολιγοήμερες αυτές διακοπές μου, μάλλον θα ασχοληθώ με την οργάνωση πολλών σκέψεων και θεμάτων που έχω «μισά» στον υπολογιστή μου... αν πάντως συμβεί κάτι σημαντικό, μην εκπλαγείτε αν το δείτε «ξαφνικά» σχολιασμένο...