25.3.10

Κάτω από τις φοινικιές...



Ένα ζευγάρι από τη Γερμανία αποφάσισαν να απολαύσουν διακοπές στη Μεσόγειο νοικιάζοντας ένα ιστιοπλοϊκό με Έλληνα καπετάνιο. Το ταξίδι κυλάει ομαλά με τον Γερμανό να απολαμβάνει τα τοπία και τα μνημεία και τον Έλληνα καπετάνιο την Γερμανίδα η οποία είναι θεά της ομορφιάς και βάλε και απολαμβάνει ημίγυμνη τον ήλιο της Μεσογείου.

Για κακή τους τύχη, η θάλασσα αγριεύει κάποια στιγμή και τους ρίχνει σε ένα έρημο νησάκι, σε κάτι βράχια που σακατεύουν το σκάφος τους. Ευτυχώς οι τρείς ήρωες μας την γλυτώνουν και - ναυαγοί πλέον - προσπαθούν να βρουν τρόπο να δώσουν SOS...

Το νησάκι έχει έναν μεγάλο φοίνικα στην μέση της παραλίας, οπότε ο Έλληνας καπετάνιος κατεβάζει μια «μοναδική» ιδέα: «θα ανέβω στον φοίνικα», λέει στον Γερμανό, «να δω αν έρχεται κανένα πλοίο για να του κάνουμε σινιάλο, αλλά όσο θα είμαι επάνω, εσείς θα κάθεστε ήσυχα, όχι φιλάκια αγκαλίτσες και χαδάκια...»

Συμφωνούν λοιπόν, ανεβαίνει ο Ελληνας, οι Γερμανοί περιμένουν από κάτω, στα 10 μέτρα απόσταση ο ένας από τον άλλην.

Ξαφνικά φωνάζει ο Ελληνας: «Καλά ρε σεις, έτσι συμφωνήσαμε, εγω είμαι εδώ πάνω σκαρφαλωμένος σαν μαλάκας και εσεις εκεί κάτω γλύφεστε και πηδιέστε; Δεν ντρέπεστε λίγο;»

Ο Γερμανός τα χάνει, μιας και ήταν και μακριά από την γυναίκα του, πάει κάτι να πει αλλά δεν βγάζει άκρη....

Μετά από λιγο πάλι γκρίνια ο δικός μας για το ίδιο θέμα... Και ξανά... Και ξανά...

Του λέει λοιπόν ο Γερμανός: «Φιλαράκι, εγώ την γυναίκα μου ούτε που την έχω κοιτάξει όσο είσαι επάνω εκεί... αλλα επειδή φοβάμαι ότι σε βάρεσε ο ήλιος στο κεφάλι, κατέβα και θα ανέβω εγώ στο δέντρο...»

«ΟΚ...», λέει ο δικός μας και κατεβαίνει.

Μόλις ανεβαίνει ο Γερμανός στη φοινικιά, ο Έλληνας την πέφτει στη γυναίκα του και -λίγη ώρα μετά- απολαμβάνει το καλύτερο σεξ που έκανε ποτέ... (είπαμε, θεά η Γερμανίδα...)

Ο Γερμανός τώρα, έτσι όπως έχει ανέβει στο δέντρο, κοιτάει κάποια στιγμή κάτω και βλέπει τον Έλληνα να πηδάει τη γυναίκα του και να γίνεται της τρελής, οπότε σκύβει και του φωνάζει: «Ρε σύ!!, είχες δίκιο!! όταν είσαι πάνω στο δέντρο και κοιτάς κάτω, φαίνεται σαν να κάνεις έρωτα με την γυναίκα μου!!!!!!!!!!!!!»