31.1.10

Δεν έβλεπε καλά...

Ένας ηλικιωμένος φαρμακοποιός, προσλαμβάνει στο φαρμακείο του νεαρό φαρμακοποιό, άρτι αποφοιτήσαντα από το Πανεπιστήμιο. Ήλθε η στιγμή που ο νεαρός θα έκανε την πρώτη του διανυκτέρευση στο φαρμακείο. Ο ηλικιωμένος του έδωσε οδηγίες και πήγε στο σπίτι του. Την επόμένη το πρωί τον ρωτά:
«Πώς τα πήγες, Ήρθαν πελάτες χθες, είχε κανένα δύσκολο περιστατικό;»
«Ναι, ήρθε μια κυρία που της πονούσε το κεφάλι της...»
«Εσύ, τι έκανες;»
«Της έδωσα ένα κουτί ασπιρίνες...»
«Μπράβο!»
«Μετά ήρθε ένας κύριος με πόνο στη μέση...»
«Εσύ τι έκανες;»
«Του έδωσα ένα έμπλαστρο...»
«Μπράβο, παιδί μου, θα γίνεις καλός φαρμακοποιός.»
«Κατά τα μεσάνυχτα, ήρθε μια πανέμορφη γυναίκα, ψηλή, ξανθιά και φορούσε γούνα. Τη βγάζει μένει ολόγυμνη και μου λέει: "Έχω πέντε μήνες να δω άντρα, αγόρι μου!!"»
«Και εσύ τι έκανες παιδί μου;»
«Της έδωσα κολλύριο!!»