31.1.10

Με αγέρα με φουρτούνα...


Με αγέρα με φουρτούνα ήρθε κι άραξε μια σκούνα,
ήρθε κι άραξε μια σκούνα κάτω στον γιαλό.

Ήρθε από τα ξένα τα μέρη την αγάπη μου να μου φέρει,
την αγάπη μου να μου φέρει που την καρτερώ.

Με αγέρα με φουρτούνα ήρθε κι άραξε μια σκούνα,
ήρθε κι άραξε μια σκούνα κάτω στον γιαλό.

Την αγάπη μου έχει μέσα ξενιτειά σκληρή και μπαμπέσα,
ξενιτειά σκληρή και μπαμπέσα πόσο σε μισώ.

Με αγέρα με φουρτούνα ήρθε κι άραξε μια σκούνα,
ήρθε κι άραξε μια σκούνα κάτω στον γιαλό.

Παναγιά μου δως μου κουράγιο μόλις θα τη δω στο μουράγιο,
μόλις θα τη δω στο μουράγιο να μην τρελαθώ...



Ακουγόταν το πρωί από ένα τρακτέρ...
Ίσα ίσα για να προκαλέσει απορίες...

Και μετά θυμήθηκα...
«Την τράτα λεν Μαρίτσα, τη σκούνα Μπατζελήηηηη...»
Και ησύχασα...
Θα γράφουν κάποια διασκευή σκέφτηκα...
Έ, ούλη χαλάλιν της...

Έτσι που το πάει θα δούμε μπλόκα και στο Πόρτο Χέλι, και στην Ερμιόνη, και στην Ύδρα, και στην Σαλαμίνα, και στη Ραφήνα, και στον Ωρωπό, ε, γιατί να μην το τραγουδήσουμε...
Γιατί ;;