11.12.09

Άλλο ακτιβισμός και άλλο παρανομία...


Διάβαζα νωρίτερα μια είδηση που με ξένισε, που δε μου άρεσε καθόλου ... Παιδιά, άλλο ακτιβισμός και διαμαρτυρία και άλλο παρανομία όπως η παρακάτω των είκοσι τραμπούκων...
Πόλεμος στα διόδια
from Ενημέρωση με άποψη by Σταύρος Παϊσιάδης

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα διόδια Αφιδνών προγραμματίζουν για τις 23 Δεκεμβρίου, κάτοικοι της περιοχής, αντιδρώντας στις υψηλές τιμές που καλούνται να πληρώνουν καθημερινά.
Ο «πόλεμος» των διοδίων έχει αγριέψει, καθώς το βράδυ της Τετάρτης ομάδα περίπου 40 κατοίκων της περιοχής έκαναν «καταδρομική επίθεση» στα διόδια. Με 20 ΙΧ αυτοκίνητα έφτασαν στον παράδρομο της Εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας στο ύψος των διοδίων και μπροστά στους έκπληκτους υπαλλήλους που είχαν βάρδια εκείνη την ώρα, έσπασαν 50 μπάρες από τα σημεία διέλευση των αυτοκινήτων που βρίσκονται και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και τις κάμερες ασφαλείας.
Στη συνέχεια επιβιβάστηκαν στα αυτοκίνητά τους και έφυγαν. Υπάλληλοι των διοδίων ενημέρωσαν την αστυνομία για το περιστατικό και λίγο αργότερα στην περιοχή έφτασαν αστυνομικοί που ακινητοποίησαν μία πομπή αυτοκινήτων για έλεγχο των επιβαινόντων.
Ωστόσο, αστυνομικές πηγές ανέφεραν πως υπάλληλοι των διοδίων που πήγαν στο σημείο δεν αναγνώρισαν κάποιους από τους δράστες.

Προσωπικά, εξακολουθώ να υποστηρίζω ξεκάθαρα τη φιλελεύθερη λογική που λέει ότι εφ΄όσον έχουμε έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο υψηλής ταχύτητας, αυτός πρέπει να πληρώνεται από όσους τον χρησιμοποιούν μέσω διοδίων, ώστε να συντηρείται και να αναβαθμίζεται...

Μιλάμε όμως για δρόμο υψηλής ταχύτητας, που δεν περνά μέσα από αστικές περιοχές, που έχει γέφυρες και κόμβους εισόδου-εξόδου, θα πρότεινα μάλιστα να οριστεί και κατώτερο όριο ταχύτητας στα 60 ή στα 80 χλμ/ώρα. Και θα πληρώσω για να είναι πάντα καθαρός, φωτιζόμενος παντού, να διατρέχεται από οχήματα ασφαλείας, να έχει κάμερες παρακολούθησης ώστε αν πάθω κάτι να σπεύσει η βοήθεια πριν την καλέσω...

Από την άλλη πρέπει να έχω δημόσια (εθνική) οδό ασφαλή μεν (δηλαδή με σωστό τάπητα, με ορατότητα στις στροφές, με φωτισμό στα δύσκολα σημεία και τις διασταυρώσεις...), χωρίς όμως τα λοιπά κομφόρ... Κατανοώ ότι δεν μπορεί να είναι εξίσου υψηλής ταχύτητας, ότι θα περνά μέσα απο αστικά κέντρα, ότι μπορεί να έχει διασταυρώσεις, ότι θα έχει ανώτατο όριο στα 100 ή στα 110 χλμ/ώρα, ότι δεν θα έχει κάμερες παρακολούθησης, ότι αν σταματήσω με βλάβη θα καλέσω εγώ την αστυνομία ή το συνεργείο που ξέρω... Αυτόν τον δρόμο τον πληρώνω καθημερινά με τον φόρο μου και όχι με κάποιο διόδιο...

Αυτό το σχήμα, ασφαλής και υψηλών προδιαγραφών ιδιωτικός αυτοκινητόδρομος versus ασφαλής και βασικών προδιαγραφών δημόσιος εθνικός δρόμος, είναι εξόχως φιλελεύθερο, εξασφαλίζει δυνατότητα επιλογών στον πολίτη, προστατεύει και τους φόρους του και την ασφάλεια του.

Σήμερα το κράτος μας, με απόφαση του κρατικιστή Σουφλιά που δεν τολμούν και δεν θέλουν να αγγίξουν οι επίσης κρατικιστές και εραστές των «εθνικών πρωταθλητών» (=εθνικά μονοπώλια/ολιγοπώλια) κυβερνητικοί παράγοντες του ΠΑΣΟΚ, μας υποχρεώνει είτε να διακινδυνεύσουμε την ζωή και την περιουσία μας χρησιμοποιώντας τους άθλιους και παντελώς ανασφαλείς καρό... ε... παράδρομους, είτε να πληρώσουμε αδρά ένα ιδιωτικό μονοπώλιο.

Όσο το κράτος δεν μπορεί να μας εξασφαλίσει το δίπολο και μας δεσμεύει σε μονοπωλιακές πρακτικές το λογικό δεν είναι να απαγορεύσουμε στον ιδιώτη να προσφέρει υπηρεσίες επιπέδου και να αμοίβεται για αυτές, το λογικό είναι να χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες αυτές πληρώνοντας τες και να απαιτούμε με δικαστικό τρόπο και κοινωνικές, ακτιβιστικές παρεμβάσεις αποζημίωση και επιστροφή των χρημάτων μας από το κράτος που εγκαθίδρυσε το μονοπώλιο... Έως ότου μας εξασφαλίσει τουλάχιστον στοιχειώδη ποικιλία επιλογών...

Όχι σπασίματα και καταστροφές, είναι παράνομο και ενοχλητικό. Εγώ τουλάχιστον, θέλω να συλληφθούν οι είκοσι ανωτέρω αναφερόμενοι τραμπούκοι και να δικαστούν, επιπλέον δεν τους αναγνωρίζω πλέον το δικαίωμα να με εκπροσωπούν σε κανένα forum όπου θα συζητείται το θέμα. Παρανόμησαν, τέλειωσαν...