18.11.09

Το Indymedia, η δίωξη και του Πρύτανη ο τράχηλος...


Ο Ελληνικός λαός, με το υστέρημα του, χρηματοδοτεί τα ΑΕΙ για να αναπτύσσουν τεχνολογίες και υποδομές που προωθούν την μάθηση, την μόρφωση, την παιδεία, που αποτελούν «εκπαιδευτική ή ερευνητική δραστηριότητα...»

Το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο επιλέγει να «μην αντιληφθεί» την φιλοξενία («δεν προλαβαίνουμε να τα ελέγξουμε» έλεγε ένας αντιπρύτανης σήμερα στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ... λόγω φόρτου εργασίας... ας γελάσω...), με τα χρήματα μας, στις τεχνολογικές υποδομές που αναπτύσσει, του site Indymedia, όργανου αντιεξουσιαστών -όχι μόνο φοιτητών- μέσω του οποίου πέραν των (σεβαστών) ιδεολογικών απόψεων έχουν διατυπωθεί κατά καιρούς προτροπές σε βία κατά της αντίθετης άποψης, σε «βιασμό» των ιδεολογικά αντιφρονούντων, σε φίμωση έως και δια των όπλων της άλλης άποψης.

Ο εισαγγελέας ασκεί δίωξη και καλεί τις πρυτανικές αρχές να απολογηθούν για παράβαση καθήκοντος.

Οι πρυτανικές αρχές (αμοιβόμενες παχυλότατα από το υστέρημα μας και ισχνά ανταποδίδουσες) «αμύνονται» μιλώντας για ...λογοκρισία και παραβίαση των ...Βολταιρικών αρχών (ας καγχάσω...). Για εξήγησε μου βρε πανύβλακα και ευθυνόφοβε δημόσιε υπάλληλε, αυτού -του φασίστα- το δικαίωμα έκφρασης «ελεύθερης γνώμης» το προστατεύεις γιατί είναι «αριστερούλης», όπως οι καταβολές σου, το δικό μου δικαίωμα έκφρασης «ελεύθερης γνώμης» -που δεν είμαι «αριστερούλης»- το εξασφαλίζεις, το προστατεύεις με κάποιο τρόπο;;

Η υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Άννα Διαμαντοπούλου, λίγες ώρες μετά τη δίωξη δηλώνει «νομίζω ότι πάνω από όλα είναι η ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης» και προσθέτει: «δεν θα κρίνω την δικαιοσύνη. Θεωρώ ότι οι Πρυτανικές Αρχές απαντούν με επάρκεια και θέτουν τα ζητήματα στη σωστή τους βάση. Ζούμε σε μια ελεύθερη κοινωνία . Αλίμονο αν βάλουμε μπροστά το θέμα του φόβου».

Και δεν βρέθηκε ένας σώφρων πολίτης να πάρει ένα ματσούκι και να τους κυνηγήσει...

O tempora, o mores...
Ω καιροί, ω ήθη...

Και μετά μου λέτε εμένα περί δημόσιας και δωρεάν παιδείας... ΠΟΤΕ !!! ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ !!! Στο τέλος τέλος δε γουστάρω δύο μέτρα και δύο σταθμά, δε γουστάρω οι φασίστες αριστεροί αντιεξουσιαστές να βρίσκουν δωρεάν «διαδικτυακή στέγη» στο server του Πολυτεχνείου εκμεταλλευόμενοι την υποδομή που οι φόροι μου συντηρούν, την ίδια ώρα που τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι μη αριστεροί, μη αντιεξουσιαστές πολίτες πληρώνουμε συνδρομή για να έχουμε το δικό μας web site.

Δε θέλω να τους φιμώσουν, αυτό είναι φασιστικό και εγώ δεν είμαι φασίστας, δεν είμαι σαν κι αυτούς, θέλω απλά να πληρώνουν για να εκφράζουν τη γνώμη τους όπως πληρώνω εγώ και τόσοι άλλοι απλοί πολίτες.

Όσο για την κα Διαμαντοπούλου, ότι και να πω δημιουργεί πιθανές νομικές επιπλοκές. Αν εγώ μεροληπτούσα υπέρ ανθρώπων που καταχρώνταν χρήματα άλλων για να διαδώσουν την βίαια, αντιδημοκρατική και φασιστική νοοτροπία τους, τώρα θα σάπιζα ...στο κελί 33 !! Και σίγουρα θα επέλεγα να με πατρονάρει μια κυρία αντιστοίχων «προδιαγραφών», τουλάχιστον θα εξασφάλιζα το ακαταδίωκτο από τον άλλο ...Ναπολέοντα, αυτόν με τα ...ΠΡΟΠΟ.
υ.γ. επέλεξα να εικονογραφήσω τη δημοσίευση με το κτίριο της Πρυτανείας του ΕΜΠ και όχι με τις αφεντομουτσουνάρες των δημοσίων υπαλλήλων αβανταδόρων του αντιεξουσιαστικού φασισμού. Ελπίζω να μην τους πειράζει που τους στέρησα μερικά δευτερόλεπτα δημοσιότητας...