27.11.09

Ένα σφηνάκι ...χαμόγελο !!


Ήρθε χθες στο e-mail μου και με έκανε να χαμογελάσω, να σταματήσω για λίγα λεπτά σήμερα το πρωί το τρέξιμο και να απαντήσω, να κάνω κάποια ενέργεια...
«Αγαπητέ φίλε Γιάννη καλημέρα. Είμαστε φίλοι στο facebook και είμαι φανατικός σου αναγνώστης στο blog σου. Σου γράφω γιατί θα ήθελα μια πολύ μικρή χάρη. Λόγω του ότι είμαι τυφλός δεν μπορώ να κάνω εγγραφή στο ιστολόγιο σου λόγω του ότι δεν μπορώ να δω τον κωδικό ασφαλείας που πρέπει να βάλω στο αντίστοιχο πεδίο. Γιατί γίνεται αυτό; Χρησιμοποιώ στον υπολογιστή μου αναγνώστη οθόνης για τυφλούς Οι αναγνώστες οθόνης έχουν ένα ελάττωμα, δεν διαβάζουν γραφικά.

Αν μπορείς θα ήθελα λοιπόν να μου στέλνεις ότι νέο αναρτάς. Έχω αν σε ενδιαφέρει κι εγώ ένα ιστολόγιο που διαχειρίζομαι και γενικά προσπαθώ να ασχολούμαι όσο η τεχνολογία μου το επιτρέπει. Είμαι αναπληρωτής υπεύθυνος της γραμματείας ΑμεΑ της ΟΝΝΕΔ και μέσω του ιστολογίου μας προσπαθούμε να ενημερώσουμε όσους μας διαβάζουν για θέματα αναπηρίας και όχι μόνο και θα θέλαμε την γνώμη σου ως πιο έμπειρος επί του θέματος γι' αυτό. Ευχαριστώ για το χρόνο σου.

Με εκτίμηση
Ναούμης Νίκος
blog: www.gram-amea-onned.blogspot.com»

Νίκο, ξέρω ότι θα χαμογελάς διαβάζοντας αυτό το μήνυμα, σε ευχαριστώ που μου έδειξες με τον τρόπο σου ότι ο κάθε άνθρωπος έχει μια δύναμη διαφορετική και ανεξάρτητη από τα φυσικά του χαρακτηριστικά... Θα τα πούμε !!