25.10.09

Στο ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχουν ειδήσεις...


Άκουσες πατέρα τα νέα;; Αμ δε... Δεν τα άκουσες όλα...

Άκουσες ότι κατάφερα να βγάλω τον δικό μου γραμματέα στο κόμμα, έναν καινούργιο βουλευτή από την Ξάνθη, δεν τον ήξερες, έναν Ξυνίδη, καλό παιδί και υπάκουο... Εκείνο που δεν άκουσες είναι ότι ο δικός σου ο Παναγιωτακόπουλος μου έκανε λαδιά !! Δεν το είπανε στις ειδήσεις, το πρόλαβαν τα παιδιά από το κόμμα. Ο δικός μου, ο Ξυνίδης ντε, ίσα ίσα που πήρε 180 ψήφους, κάτι δεκαδικά παραπάνω από το 48%, ο Παναγιωτακόπουλος πήρε 126 ολόκληρες !! Και μου την είπε κι από πάνω «… δεν χρειάζεται να κάνουμε και την πιστή τήρηση του καταστατικού…».

Άκουσες πατέρα τα νέα;; Αμ δε... Δεν τα άκουσες όλα...

Άκουσες ότι κατάφερα να εκλέξω και την πλειοψηφία του Πολιτικού Συμβουλίου, εκείνο που δεν άκουσες είναι ότι έχασα δύο... Όχι ούτε αυτό το είπανε στις ειδήσεις, το πρόλαβαν και αυτό τα παιδιά από το κόμμα...

Άκουσες πατέρα τα νέα;; Αμ δε... Δεν τα άκουσες όλα...

Άμα γίνονταν αυτά στη Νέα Δημοκρατία, να δεις τι θα άκουγες. Περίμενε τώρα που έχουν εκλογές για αρχηγό τι θα ακούσεις... Τα παιδιά μου έχουν ήδη οργανωθεί κατάλληλα πατέρα !! Και, ξέρεις, τελικά σε αυτό το κομμάτι κάνουν καλή δουλειά, όλοι ξέρουν πια ότι είμαι πανίσχυρος ηγέτης, όλοι !! Ε, ναι πατέρα, όλοι όσοι ακούν τις ειδήσεις μας ή διαβάζουν τις εφημερίδες μας πατέρα, οι άλλοι δε μας ψηφίζουν έτσι κι αλλιώς...