4.10.09

Τι έμαθα σε αυτή την προεκλογική περίοδο... τι αξίζει να ψηφίσω σε αυτές τις εκλογές...



Αυτή η προεκλογική περίοδος μου αποκάλυψε κάτι σημαντικό: ότι οι προτάσεις και οι λύσεις που χρειάζεται ο τόπος προκύπτουν μέσα από δημιουργική συζήτηση, μέσα από παράθεση και αντιπαράθεση απόψεων και προβληματισμών. Συζήτηση που είναι προϊόν συνένωσης φωνών, φωνών που θα παράγουν και θα προτείνουν πολιτική άποψη και πρόταση για τα προβλήματα που ταλανίζουν την Ελλάδα.

Είχαμε έναν ολόκληρο μήνα στον οποίο ακούσαμε για μια ακόμα φορά τις θέσεις και τις απόψεις των πολιτικών κομμάτων που ζητούν την ψήφο μας, έναν ολόκληρο μήνα στον οποίο συζητήσαμε και πολιτικά, στον οποίο αντιπαρατεθήκαμε και μορφώσαμε γνώμη, στον οποίο μελετήσαμε προγράμματα και θέσεις, τουλάχιστον από όσους μας σεβάστηκαν και μας τα παρουσίασαν εγκαίρως !!

Γιατί υπήρξαν και αυτοί που διεκδικούν να μας κυβερνήσουν και που παρουσίασαν το πλαίσιο της κυβερνητικής τους δράσης, σαν τους κλέφτες, μέσα στη νύχτα την προπαραμονή των εκλογών. Αυτούς δεν θα τους ψηφίσω, δεν μπορώ να τους ψηφίσω, τουλάχιστον τώρα, σε αυτές τις εκλογές !! Θα διαβάσω πρώτα το πρόγραμμα τους με την ησυχία μου και μετά θα αποφασίσω !! Πιστεύω ότι το ίδιο θα πράξετε κι εσείς, τουλάχιστον οι περισσότεροι από εσάς.

Σήμερα λοιπόν, 4 Οκτωβρίου 2009, αποφάσισα ότι αξίζει να ψηφίσω φωνές που παράγουν πολιτική, απόφάσισα ότι αξίζει να ψηφίσω πολιτικά κόμματα που με σεβάστηκαν και μου παρουσίασαν πρόγραμμα και θέσεις έγκαιρα, που μου έδωσαν τον χρόνο να μελετήσω και να συζητήσω την άποψη μου. Αποφάσισα να ψηφίσω ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και να της δώσω την ευκαιρία να διορθώσει τα λάθη που έκανε την προηγούμενη πενταετία. Αυτή τη φορά όμως θα διαλέξω και πρόσωπα και τα κριτήρια μου θα είναι αυστηρά, θα ψάξω να βρώ αυτούς που έβαλαν και θα βάλουν το «εμείς» πάνω από το «εγώ», αυτούς που δούλεψαν άοκνα και είχαν αποτέλεσμα, αυτούς τους υποψήφιους θα τιμήσω με τον σταυρό μου.

Σίγουρα δεν είμαι πλήρως ευχαριστημένος από την διακυβέρνηση Καραμανλή, ειδικά από αυτή της πρώτης περιόδου 2004-2007. Σίγουρα, πολλές επιλογές προσώπων απεδείχθησαν λάθος εκ του αποτελέσματος. Δεν έχω όμως σοβαρή εναλλακτική να επιλέξω, ο κύριος διεκδικητής από «έτοιμος να κυβερνήσει» που ήταν, αποδείχθηκε ότι δεν έχει τίποτα περισσότερο, τίποτα καλύτερο να παρουσιάσει, μόνο θολές υποσχέσεις και μεγάλα, εύκολα, όμορφα λόγια. Αυτά δεν μπορώ να τα ψηφίσω, ούτε μπορώ να δώσω ψήφο που θα ενισχύει μικρότερους προσωποπαγείς πολιτικούς σχηματισμούς, σχηματισμούς χωρίς πολιτικό έρμα και έρεισμα, σχηματισμούς που προωθούν την στείρα άρνηση, την ανυπακοή, την κοινωνική διάσπαση και αντιπαλότητα...

Αποφασίζοντας να ψηφίσω και πάλι ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, αποφάσισα ότι αξίζει να πάρω μια απόφαση ευθύνης για εμένα και τη χώρα μου !! Δεν ξέρω ποιό θα είναι το αποτέλεσμα, αυτό δεν το αποφασίζω μόνος μου, αυτό είναι προϊόν των ατομικών απόφασεων όλων μας !! Των ατομικών αποφάσεων !! Το γράφω και το τονίζω !! Αποφάσεων που πρέπει να προκύψουν μετά λόγου γνώσης, μετά λόγου κρίσης και όχι μετά λόγου παραλόγου...

Ένα πράγμα ξέρω, και το επιβεβαίωσα σε αυτή την προεκλογική περίοδος: ότι στις 5 Οκτωβρίου, ασχέτως του ποιοί θα είναι οι νέοι κυβερνήτες, κι εγώ κι εσείς, νοήμονες και σώφρωνες αναγνώστες, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ !! Συνεχίζουμε να επιλέγουμε την αλήθεια για το σήμερα και το αύριο που θέλουμε !! Χωρίς περιορισμούς, υπεκφυγές και όμορφα λόγια !! Μια αλήθεια που εμείς οι πολίτες αυτού του τόπου διαμορφώνουμε !!