8.9.09

Έχω κι εγώ μια συνιστώσα, να σας έρθω;;;



Ομολογώ ότι κουράστηκα λίγο παραπάνω αλλά τις έπεισα να αφήσουν τις παραλίες, να πάρουν τα κουβαδάκια τους και να μαζευτούν σπίτι !!!

«Έχουμε και μια συνιστώσα να φτιάξουμε κορίτσια, μόνος δεν μπορώ !!! Θέλω υποστήριξη !!!», φώναζα από το τηλέφωνο, τόσο δυνατά που ένας παππούς στο απέναντι κάθισμα στο μετρό, ξύπνησε, νόμισε ότι ήρθε επί γης και τον γυρεύει και άρχισε να κάνει τον σταυρό του...

Σοκαρίστηκαν, άρχισαν τα επιχειρήματα για να μου αλλάξουν γνώμη, δεν ενέδωσα !!!
Ο διάλογος που είχα δεν κράτησε πολύ, τ...ΣΥΡΙΖΑ, φώναζα, πέρασε το δικό μου τελικά...διαβάστε και θα καταλάβετε...


Τώρα πάω για ύπνο, ο Αλέξης είπε ότι δε θα έχουμε αρχηγό, θα πάμε σαν μπουλούκι στο Πρωτοδικείο και σαν μπουλούκια θα πηγαίνουμε παντού, θα υπογράφουμε όλοι με σειρά...

Τι λέει ο μικρός αστείος κνίτης... που θα μου πουν εμένα σε ποιά σειρά θα πάω... εγώ θα πάω πρώτη μούρη !!! Και σε όποιον αρέσει !!! Αλλιώς θα πάρω σύσσωμη τη συνιστώσα μου και θα φύγω... και θα χάσει η Βενετιά βελόνι...