1.9.09

Περί διαφορετικότητας απόψεων...

Περί facebook έχετε όλοι ακούσει, μία από τις επιλογές ιδιωτικότητας του κοινωνικού αυτού χώρου είναι και το block σε κάποιο άτομο το οποίο σας ενοχλεί με ιταμή ή προκλητική συμπεριφορά απέναντι σας... Εδώ αλλάζω θέμα, θα επιστρέψω να τελειώσω τη σκέψη μου στο τέλος...

Νωρίτερα σήμερα, διάβασα την άποψη ενός κοινωνικά γνωστού, του Πέτρου, «αν κάποιος πιστεύει ότι το facebook προσφέρει κάτι, τότε θα πρέπει να σέβεται τους φίλους του και την διαφορετικότητα των απόψεων τους... αγάπη για τους φίλους μας λοιπόν... εγώ σας αγαπάω όλους, τον καθένα ξεχωριστά γι'αυτό που είστε, όχι γι'αυτό που θα ήθελα να είστε...» και μαζί τα σχόλια της Παυλίνας «συμφωνώ απόλυτα !! σε μια παρέα πρέπει να υπάρχει η διαφορά και ο αντίλογος αλλιώς καταν΄τα μονοτονία !!» και της Πόπης «ξέρεις Πέτρο, κάποιοι τον σεβασμό τον απαιτούν, εγώ προτιμώ να τον κερδίζουν».

Χαμογέλασα και (...τελειώνω τη σκέψη μου) σκέφτηκα πρόσφατη συνομιλητή μου (εκπαιδευτικό στο επάγγελμα μου, ήτοι άτομο διαθέτον μόρφωση ανώτατου επιπέδου), η οποία επέλεξε το block αντί της απλής αφαίρεσης από την λίστα των επαφών, ως αντεπιχείρημα της στα επιχειρήματα μου κατά της «αυθόρμητης» μάζωξης της Παρασκευής στο Σύνταγμα. Κρίμα που καλείται να διδάξει σε παιδιά την δύναμη των επιχειρημάτων, της διαφορετικότητας της σκέψης και της ελευθερίας της έκφρασης, ευτυχώς που δεν γίναμε ακόμα σοβιέτ και μπορούμε να απαλείψουμε εμείς οι υπόλοιποι πολίτες τις συνέπειες του αριστερισμού τέτοιων ανθρώπων (αριστερή δήλωνε η εν λόγω κυρία με περρισή περηφάνεια...)