7.9.09

[Το ΠΑΣΟΚ ήταν και εδώ...] Ορισμένες προκλήσεις δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητες...

Τις προάλλες είχα μια ενδιαφέρουσα συζήτηση στο facebook με αφορμή την απόφαση μου να δημοσιοποιήσω έναν κατάλογο με κάποια από τα σημαντικότερα σκάνδαλα της εικοσαετούς διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.
Στη συζήτηση αυτή λοιπόν δέχθηκα οργίλα σχόλια και κατηγορίες ότι παραλογίζομαι διότι προσπαθώ να συγκαλύψω τις ευθύνες των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας για την διασπάθιση του δημοσίου χρήματος, χρησιμοποιώντας κιτάπια και στοιχεία ...αυριανικής προελεύσεως. Μάλιστα, έχοντας κάνει link του δημοσιεύματος από το troktiko (εύκολη κίνηση αντί της πλήρους αντιγραφής του), δέχθηκα και μομφές ως προς την πηγή και απειλήθηκα με την ...δημοσίευση αντίστοιχων καταλόγων από το press.gr και άλλα μέσα, αν άμεσα (δίκην εισαγγελικής παραγγελίας) δεν παρουσίαζα στοιχεία και αποδείξεις on-the-spot.
Δεν συνέχισα περαιτέρω εκείνη την ώρα, όχι γιατί δεν είχα κάτι να πώ αλλά γιατί ο πολιτισμός μου, κοινωνικός και πολιτικός μου επιβάλλει να είμαι ανώτερος, να σέβομαι έναν «αντίπαλο» που είναι σε δύσκολη θέση και έχει αναζητήσει διέξοδο στις άναρθρες κραυγές και τους άφρονες λόγους...
Στη συνέχεια, το σκέφτηκα ξανά και ξανά. Ορισμένες προκλήσεις δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητες. Τα κείμενα, δικά μου ή άλλων περισσότερο επώνυμων, θα δημοσιεύονται με εττικέτα και προσθήκη στον τίτλο τους της φράσης [Το ΠΑΣΟΚ ήταν και εδώ...]
Καλή ανάγνωση και όποιος φίλος έχει κάποια σχετική και τεκμηριωμένη δημοσίευση καλοδεχούμενη...
Α, και αφήστε το σύστημα ΠΑΣΟΚ και τους παρατρεχάμενους του να κρώζει από απόγνωση για την νίκη που όλο «,,,κοντά είναι» και όλο αργεί να φτάσει...