22.9.09

Επιτέλους, ας βουλώσει το στόμα του λαϊκιστή...

Τελικά και χθες μείναμε με την απορία: την έκανε ποτέ την περιβόητη δήλωση ο κ. Παπανδρέου πως «Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γης λιγότερα από εκείνα που μας ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείς, παρά να έχουμε ότι μας ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιας ξαφνικής επίθεσης κακόβουλων γειτόνων εναντίον μας» ή όχι;;

Προσωπικά, θέλω να
πιστέψω ότι δεν την έκανε, δεν το δέχομαι και δεν το χωράει το μυαλό μου, υπήρξε και υπουργός εξωτερικών...
Επιπλέον, μου τη δίνει ο κάθε λαϊκιστής, ο κάθε Καρατζαφέρης (εγώ, εγώ, εγώ,....) να παίζει τόσο ανήθικα με τις εθνικές αντιστάσεις του λαού, ο άνθρωπος έχει πρόβλημα με το εγώ του...

Γι' αυτό πιστεύω ότι ο Γιώργος Παπανδρέου πρέπει να απαντήσει υπεύθυνα και ξεκάθαρα και να βάλει στη θέση του κάθε λαϊκιστή, πολύ δε περισσότερο να απαξιώσει περαιτέρω στη συνείδηση του κόσμου τον εγωπαθή Καρατζαφέρη...