28.8.09

Δεν είμαι κορμοράνος, μη με ξανακαλέσετε στο happening σας...

Η πρόσκληση θα πρέπει να έχει φτάσει στη σελίδα μου στο facebook και στο e-mail μου πάνω από δέκα φορές από την Δευτέρα, με αποστολείς μεταξύ άλλων διάφορους γνωστούς εραστές του «κινήματος του Δεκέμβρη» (sic), άρτι αφιχθέντες από της μπουρζουάδικες διακοπές τους εις τας παρυφάς της Μυκόνου. «Βάλε τα μαύρα σου», λέει λοιπόν η πρόσκληση για να αποδώσω το περιεχόμενο της σκωπτικά (θα καταλάβετε γιατί από την επεξήγηση...) «και έλα πλατεία Συντάγματος, την Παρασκευή (σήμερα) κ.λπ. κ.λπ. σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την καταστροφική πυρκαγιά στη βορειοανατολική Αττική κ.λπ. κ.λπ. σε κοινή δράση κ.λπ. κ.λπ. οι bloggers και όλοι οι ενεργοί πολίτες κ.λπ. κ.λπ.».

Είχα συμμετάσχει το 2007, σε μια αντίστοιχη εκδήλωση, ένιωθα πολύ άσχημα με όλα αυτά που έβλεπα, διάβαζα, άκουγα, είχα στηρίξει με κάθε τρόπο και μέσο τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που είχε γίνει στο Σύνταγμα. Λέγαμε και πιστεύαμε όλοι ότι μια αυθόρμητη αντίδραση θα έμενε έτσι, οι καλές προθέσεις ξεχείλιζαν από τους φίλους bloggers που καλούσαν και υποστήριζαν την εκδήλωση, μαζί και τα καλέσματα για μη πολιτικοποίηση των αντιδράσεων. Και ξεκίνησα κι εγώ να κατέβω στο Σύνταγμα εκείνο το απόγευμα... Για να βρεθώ, βεβαίως βεβαίως, μπροστά στα γνωστά άγνωστα «φυτά» («...εξωτερικού χώρου;;;», θα ρωτήσω τον Αλαβάνο καλύτερα...) που έδιναν τα ρέστα τους για να καπελώσουν το όλο γεγονός...

Εκείνο το απόγευμα, γύρισα την πλάτη μου και έφυγα, μακρυά από τους καιροσκόπους και τους φελλούς που «έδιναν τον παλμό» της εξυπηρέτησης των μικροσυμφερόντων τους. Το ίδιο θα κάνω και σήμερα, δε θα με βρουν εκεί, δε θα τους κάνω τη χάρη. Έχω αποφασίσει ότι δεκανίκι δεν είμαι και δε θα γίνω για κανέναν. Μπορεί κάποιες φορές, με καλή πρόθεση και για χάρη κάποιου κοινού σκοπού, να παραβλεπω αδήλωτες προθέσεις, καιροσκόπους όμως, δήθεν αριστερούληδες που περιφέρουν το σαρκίο τους μεταξύ των καφέ της Κοραή και του παταριού γνωστού παρακείμενου βιβλιοχώρου δε θέλω ούτε να τους βλέπω, πόσο δε να τους στηρίξω...

Δε με ενδιαφέρει η φωνή μου, η ύπαρξη μου να αποτελέσει δεκανίκι για ανίκανους πολιτικούς είτε αυτοί είναι κυβερνήτες είτε αντιπολιτευόμενοι... ούτε θέλω να βοηθήσω «να βρει διέξοδο η οργή του πολίτη» και να τσιμπήσουν δημοσκοπικά ψηφαλάκια οι ...τσυριζαίοι τσιπραλαβανιστές. Την οργή μου, γιατί οργή έχω, θα την εκδηλώσω με τον δικό μου τρόπο, καταδικάζοντας και αυτούς που είναι υπαίτιοι για την καταστροφή, και αυτούς που τρίβουν τα χέρια τους πιστεύοντας πως εξαιτίας της καταστροφής θα γίνουν χαλίφηδες στην θέση του χαλίφη αλλά και αυτούς που εφεύρουν κορμοράνους για να ζήσουν τις οικογενειακές «αριστερές» κατασκευαστικές τους...

Όχι παιδιά, άμα θέλετε να πάτε, θα αποκτήσετε και το «οικολογικό» σας άλλοθι, εγώ σε happening τύπου «αυθόρμητη διαδήλωση στήριξης των τσιπραλαβάνων» έχω αποφασίσει ότι δε συμμετέχω πιά... Οικολόγος και φυσιολάτρης ήμουν, είμαι και θα είμαι, και δεν χρειάζομαι κάμερες και χορηγούς και σημειολογικά καραγκιοζιλίκια, όπως τα πάσης φύσεως τσιπράκια για να αποκτήσουν ή να ανανεώσουν το «οικολογικό» πιστοποιητικό τους. Εγώ θα είμαι εκεί που πρέπει να φυτευτεί ένα δέντρο, εκεί που πρέπει να ποτιστεί ένα άλλο φρεσκοφυτεμένο, εκεί που πρέπει... Καλημέρα σας !!