5.7.09

Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας...

Τελικά, είναι πολλοί, μα πάρα πολλοί στη χώρα μας που έχουν χάσεi τον «στόχο»: όταν εργάζεσαι στον τομέα των υπηρεσιών, η δουλειά σου υπάρχει για να εξυπηρετεί τους πελάτες και διατηρείται επειδή εξυπηρετείς τους πελάτες... Πως μου'ρθε τώρα Κυριακάτικα;; Διάβαζα τους παρακάτω διαλόγους σε κάποιο από τα blog που παρακολουθώ...

Τηλεφωνική συνομιλία με τηλεφωνήτρια του ΟΣΕ...
Επιβάτης: «Καλησπέρα σας, μπορειτε να μου πειτε πού κατεβαίνω για να πάω...»
Υπάλληλος: «Δεν ξέρω»
Επιβάτης: «εεε...»
Υπάλληλος: «Φαντάζομαι στην...»
Επιβάτης: «Καλώς, μπορείτε να μου πείτε αν είναι μετά τα... ;»
Υπάλληλος: «Δεν ξέρω (απότομα)»
Επιβάτης: «Δεν μπορείτε να με πληροφορήσετε...;»
Υπάλληλος: «Δεν είμαι υποχρεωμένη κυρία μου...»
ΚΛΙΚ...

Σημειωτέον, το μέρος που ήθελε να πάει ο επιβάτης είναι γνωστός τουριστικός προορισμός της Πελοποννήσου με πολλά κάμπινγκ...

Το άσχημο είναι ότι οι κακές συμπεριφορές (ήτοι το ραχατιλίκι) έχουν μπολιάσει και πολλούς από τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών του ιδιωτικού τομέα. Δείτε και την παρακάτω συνομιλία με υπάλληλο του κάμπινγκ στον ανωτέρω τουριστικό προορισμό...
Πελάτης: «Καλή μέρα σας, το κάμπινγκ σας διαθέτει δέντρα ή μόνο καλαμωτες;»
Υπάλληλος: «Απ' όλα έχουμε.»
Πελάτης: «Ναι, επιμένω να σας ρωτήσω γιατί θελω να βάλω αιώρα.»
Υπάλληλος: «Αιώρα; Από πού είσαι κοπελιά; Δεν είσαι Ελληνίδα.»
Πελάτης: «Γιατί το λέτε αυτό;»
Υπάλληλος: «Γιατί είσαι παράξενη...»
ΚΛΙΚ...

Και να σκεφτείτε ότι αυτοχαρακτηριζόμαστε η χώρα της φιλοξενίας και της εξυπηρέτησης...
Αλλά είπαμε, είμαστε στην Ελλάδα και στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις...

ίσως εκεί πρέπει να επενδύσουν οι κυβερνήσεις μας, στο πως θα επαναποκτήσουμε συνείδηση του τι εστί φιλοξενία, του τι εστί ευγένεια, του τι εστί εξυπηρέτηση...

Σίγουρα στην προσπάθεια αυτή κάποιοι άχρηστοι θα πάνε σπίτια τους ή θα κάνουν κάτι άλλο, λυπάμαι αλλά τα κριτήρια δεν περιλαμβάνουν τη σωτηρία των μουρτζούφληδων, κακότροπων και αγενών υπαλλήλων (δημόσιων ή ιδιωτικών) που αισθάνονται ότι η ζωή τους χρωστάει, sorry αλλά κάποιος πρέπει να δουλέψει και στην καθαριότητα, στις αγροτικές δουλειές, στις κατασκευές, στη ναυτιλία, στις μεταφορές, δεν μπορούν όλοι να είναι στην εξυπηρέτηση των πελατών. Έτσι όμως, τελικά, οι υπόλοιποι κάτι καλύτερο θα καταφέρουμε...

υ.γ. έχω ταξιδέψει σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, παντού -ακόμα και σε χώρες υποδεέστερες από τη δική μας- τέτοια ζητήματα όπως τα παραπάνω είναι λυμένα !! Και τέτοιες συμπεριφορές, οδηγούν σε συγγνώμη της εταιρείας προς τον πελάτη και σε παραπομπή του υπαλλήλου στο πειθαρχικό !!