4.7.09

[Σκέψεις] της φυλακής τα σίδερα είναι για ...οργανωμένους !!

Διαβάζω τα σημερινά ρεπορτάζ της «υπόθεσης Παναγόπουλου», για την σύλληψη της συμμορίας.
Εγκέφαλος της σπείρας φέρεται
να είναι ένας βαρυποινίτης
των φυλακών Τρικάλων...

Υπό άλλες συνθήκες θα μου φαινόταν παράξενο... Από την εποχή Αραβαντινού όμως οι βαρυποινίτες και οι λοιποί φυλακισμένοι εγκληματίες έχουν όλα τα κομφόρ: κινητά, επισκέψεις μέχρι και εξόδους και διακοπές... Μην τυχόν και πλήξουν από την πολλή μοναξιά... Μην τυχόν και μείνουν πίσω οι δουλειές...

Αλλά είπαμε, βίασες-ξεβίασες, σκότωσες-ξεσκότωσες, έκλεψες-ξεέκλεψες, έχεις φούλ δικαιώματα !! Και κανείς δε θα σου τα περιορίσει !! Τι κι αν η δικαιοσύνη άλλα ορίζει και σε τιμώρησε για τις ανομίες σου, «της φυλακής τα σίδερα είναι για ...οργανωμένους!!», θα φροντίσουν τα «παιδιά», θα τα βοηθήσει και ο δικηγόρος, έχει το ακαταδίωκτο φαίνεται, τον είδες προχθές στην τηλεόραση με τι άνεση τα έλεγε...;;;

Κι αν κάποιος τολμήσει να σου περιορίσει τις ελευθερίες, σκεπτόμενος ότι εγκλημάτησες και ήδη περιόρισες κι εσύ ελευθερίες άλλων, στείλε γράμμα κατευθείαν: Βαλτετσίου ή Κουμουνδούρου, το ίδιο είναι, ή ο Αλέξης θα το πάρει ή ο Αλέκος, μην κοιτάς που το παίζουν τσακωμένοι είναι για να ψαρώσουν οι υπόλοιποι και να μην τους δείρουν που τα έκαναν θάλασσα στις ευρωεκλογές...

Τεσπα (που θα έλεγε και η νονά... τι θυμήθηκα τώρα...). Εγώ τον βούρδουλα τον έχω και τον έχω καλογυαλισμένο !!! Πείτε μου όμως εσείς ποιόν πρέπει να πάρει πρώτον η μπάλα... Όχι πείτε μου !!! Όχι τίποτε άλλο, αλλά όλη αυτή τη «χλιδή» του κάθε εγκληματία την πληρώνουμε εμείς, οι φορολογούμενοι, από τους φόρους μας πληρώνονται και οι φύλακες και οι φυλακές !! Και -εγώ τουλάχιστον- αποφάσισα εδώ και καιρό ότι θα επιλέγω πολύ προσεκτικά που ξοδεύω τα χρήματα μου και τι απόδοση έχουν !!!