19.6.09

Τα λόγια της σιωπής, η λογική και το συναίσθημα...

Από το πρωί σήμερα, ένα κομμάτι έχει «κολλήσει» στη σκέψη μου, στο μυαλό μου, στ'αυτιά μου... Έτσι, χωρίς ιδιαίτερο λόγο... Και κάθε φορά που το ακούω χαμογελάω... Παρ' όλο που το τραγούδι είναι απλά ρομαντικό, δεν έχει καμιά σχέση με χαμόγελα... Προσπάθησα να το εξηγήσω, η λογική όμως σήμερα δε βοηθάει... Έτσι αποφάσισα ότι θα ’ταν καλύτερα, έστω για μια φορά, να εμπιστευθώ τη διαίσθησή μου, να αφήσω το συναίσθημα να μιλήσει...



Απολαύστε λοιπόν μαζί μου την Ελένη Τσαλιγοπούλου να τραγουδά «Λόγια της Σιωπής» σε στίχους Κώστα Λειβαδά και μουσική Γιώργου Ανδρέου. Μια φωνή μοναδική, απλή, καθημερινή, να προφέρει στίχους ερωτικούς, στίχους που εκεί που νομίζεις ότι «πέφτουν» βγάζουν δύναμη και αισιοδοξία, ντυμένοι με μια μουσική «γεμάτη», όμορφη, δυνατή, μια από τις καλύτερες ελληνικές ...μπλουζιές που έχω ακούσει...

Αν και ξέρω ότι για όλους άλλο θα είναι το κυρίαρχο γεγονός αυτού του Σαββατοκύριακού (τα εγκαίνια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης), είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν πολλές ώρες που τα «λόγια της σιωπής» θα γεμίζουν την ατμόσφαιρα...

Καλό Σαββατοκύριακο!!!