24.6.09

Μιλώντας [εξίσου κυνικά] για δολοφόνους [και τη σέχτα τους...]

Για αυτούς που βλέπουν στις πράξεις σας [εσένα και της σέχτας σου] ανιδιοτελή κίνητρα και τη θέληση να φτιάξεις [-ετε] μια καλύτερη κοινωνία, αναφέρεις «ο υπέρτατος σχεδιασμός και το καθήκον ενός αντάρτη πόλης είναι να αποδιοργανώσει το εσωτερικό της χώρας του, να πλήξει την εθνική οικονομία, να κιβδηλώσει την δημόσια εξωτερική εικόνα και να δημιουργήσει διεθνή ανυποληψία, να αποσταθεροποιήσει το σύστημα και να προκαλέσει τον εθνικό διχασμό»...

Σε όσους σας [εσένα και τη σέχτα σου] χαρακτηρίζουν ιδεολόγους, απαντάς «...θα σας χτυπάμε χωρίς κανένα έλεος»...

Σε όσους σας [εσένα και τη σέχτα σου] χαρακτηρίζουν επαναστάτες, επισημαίνεις «...θ' αναγκάσουμε {...} την Ελλάδα να ματώσει»...

Κατά τα λοιπά, «Ο εχθρός είναι παντού αλλά κυρίως είναι εδώ. Στα αστικά κέντρα, στα πλοκάμια της μικροοικονομίας των συντηρητικών στρωμάτων, στα κέντρα λήψης αποφάσεων του μεγάλου κεφαλαίου, στους θιασώτες της πολιτικής σκηνής, στα δημοσιογραφικά θεωρεία και τους εργολάβους τους, σε οτιδήποτε διαμορφώνει και συμμετέχει στην θεσμική ζωής της Ελλάδος»...

Μιας και αποτελώ λοιπόν εν δυνάμει εχθρό σου «ανιδιοτελή, ιδεολόγε, επαναστάτη» Δολοφόνε, να είσαι σίγουρος κατ' αρχήν ότι δε θα «πέσω» μόνος, θα πέσεις κι εσύ μαζί μου !! Η διαφορά μας είναι ότι εμένα ο λαός θα με σηκώσει, θα με στηρίξει, θα με βοηθήσει, εσένα
[και τη σέχτα σου] θα σε κομματιάσει, θα σε διαλύσει, θα σε τσακίσει, θα σε εξαφανίσει. Γιατί εγώ επέλεξα να είμαι κομμάτι του λαού, να είμαι το «μου» από το «μας», εσύ [και η σέχτα σου] επέλεξες να μας μισείς, να είσαι εχθρός μας, αντίπαλος μας.

Γι' αυτό εγώ
, ένας απλός, συντηρητικός αστός επαγγελματίας, μπορώ και κυκλοφορώ στο φως της επωνυμίας, διαμορφώνοντας και συμμετέχοντας στη θεσμική ζωή της Ελλάδος, ενώ εσύ χρειάζεσαι το σκοτάδι της ανωνυμίας για να σε προστατεύει και να κρύβει τις βαρβαρότητες και τις παρανομίες και εσένα και της Σέχτας Δολοφόνων σου!!