12.6.09

Λαθρομετανάστευση: σκόρπιες σκέψεις και ένας διάλογος...

Όλα γράφτηκαν χθες βράδυ στο προφίλ μου στο facebook, την ίδια ώρα που ο γνωστός τηλεσταρ ...εισαγγελάτος εξαπέλυε τον «ντεμέκ» καταγγελτικό του λόγο εις τας κεφαλάς δικαίων και αδίκων, την ίδια ώρα που στην πολύπαθη πλατεία Αγ. Παντελεήμονα ένα ακόμα βράδυ παιζόταν ένα θέατρο του παραλόγου, την ίδια ώρα που κάτω από την Ομόνοια κάποια Νιγηριανή πλάγιαζε βιαστικά με κάποιον Έλληνα για τα 20 ευρώ που θα επέτρεπαν στον αδερφό της να πάρει τη δόση του κι απόψε...

Yannis P. Triantafyllou:
σκέφτομαι ...μήπως η λύση για τους λαθρομετανάστες είναι να μην είμαστε τόσο ελαστικοί μαζί τους;; να μην κάνουμε τη χώρα μας τόσο ελκυστική για αυτούς;;
...αφού είναι παράνομοι, μήπως να περνάνε καμπόσους μήνες φυλακή με το που μπαίνουν λαθραία στη χώρα μας;;; μήπως μετά να υποχρεώνονται σε δωρεάν κοινωνική εργασία σε δήμους και κρατικές υπηρεσίες (π.χ. καθαριότητα, υποδομές κ.λπ.) για να διατηρούν το δικαίωμα δωρεάν σίτισης/στέγασης σε καταυλισμό;;
...μήπως να τους δίναμε το δικαίωμα να επικοινωνήσουν με τους οικείους τους μόνο αν μας δηλώσουν με σαφήνεια από ποια χώρα έρχονται και διασταυρώσουμε ποια είναι τα πλήρη στοιχεία τους;;;
...μήπως για κάθε λαθρομετανάστη που δεν θα εμποδίζει και θα προωθεί η Τουρκία να την «τιμωρούμε» στερώντας της κάποιο σημαντικό ποσό ενίσχυσης από την ευρωπαϊκή ένωση, ώστε να παρακινηθεί εκ των πραγμάτων να πάρει μέτρα και να κάνει κάτι;;;

Niko Ago
μήπως ενα νέο ...Αούσβιτς θα ήταν ακομα καλύτερα Γιάννη;

Yannis P. Triantafyllou
...και μήπως όλα αυτά μπορούν να γίνουν χωρίς να παραβιαστούν στο ελάχιστο τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων αυτών;;;
...και μήπως πρέπει κάποια στιγμή να σκεφτεί κάποιος και τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων που μένουν μόνιμα στην Ελλάδα, δικαιώματα που παραβιάζονται de facto από όσους ευνοούν την λαθρομετανάστευση;;;

Kalliope Kountourogianni
Mήπως ξεχνάτε ότι ζούμε στην Ελλάδα? Μήπως αναφέρεστε σε κάποια άλλη χώρα, ήπειρο,πλανήτη? Μήπως πιστεύετε ότι θα μπορούσε να οργανωθεί, να εφαρμοστεί και να έχει αποτέλεσμα αυτό το οποίο λέτε στις δημόσιες και στις κρατικές "υπηρεσίες- αμαρτίες" μας? Μπαααα...

Yannis P. Triantafyllou
...όχι τίποτε άλλο αλλά είναι άδικο να την «πέφτουμε» στον απλό πολίτη που ο λαθρομετανάστης του έσπασε δυό και τρεις φορές το αυτοκίνητο ή στον παπούλη που παίρνει 550 ευρώ σύνταξη και ψήφισε ΛΑΟΣ με την ελπίδα κάποια στιγμή κάποιος να εμποδίσει να του την κλέψουν...
...όχι τίποτε άλλο αλλά ακόμα και σήμερα στις λαϊκές των Τιράνων και των Σκοπίων πουλιούνται τα κλεμμένα της «εξέγερσης» του Δεκέμβρη...
...όχι τίποτε άλλο, αλλά στην Ελλάδα προτεραιότητα πρέπει να έχει ο Έλληνας και ο νόμιμος επισκέπτης του και αυτό δεν είναι ούτε ρατσισμός ούτε ξενοφοβία !! είναι ρεαλισμός !!

Yannis P. Triantafyllou
@Niko Ago: από όσα έγραψα, αυτό κατάλαβες;;; Με απογοητεύεις... Γι'αυτό σας (τον ΣΥΡΙΖΑ) καβάλησε ο Καρατζαφέρης...

Niko Ago
Γιάννη μου,στην αγωνία (σας) των στελεχών της ΝΔ μήπως και μετακομίσουν κι άλλοι στο διαμέρισμα του Καρατζαφέρη, είναι ικανοί να κηρύξουν απόψε στρατιωτικό νόμο, να λασπολογήσουν όσους ανθρώπους είναι ανάγκη, να ανοίξουν στρατόπεδα συγκέντρωσης...
Ακόμα και στον Αγ. Παντελεήμονα, όπου οι κάτοικοι λένε πως δεν είχαν ποτέ πρόβλημα με τους μετανάστες μέχρι που ήρθαν οι Πακιστανοί, Αφγανοί, Μπαγκλαντεσινοί κλπ, μπορούν να αποφασίσουν πως φταίνε και αυτοί που ζουν εκεί 18 χρονια και είναι νόμιμοι. Αρκεί, είπαμε, να μην μετακομίσουν άλλοι στο Καρατζαφέρη…

Yannis P. Triantafyllou
@Kalliope: σαφώς ξέρω για ποια χώρα μιλάω... Εδώ κατάφερε ο Καρατζαφέρης με πολιτικό λόγο κάτω του μηδενός να παράξει πρόταση για τους λαθρομετανάστες, και θέλετε να μου πείτε ότι δεν μπορούν να το κάνουν δύο κόμματα εξουσίας που εκφράζουν τη συντριπτική πλειοψηφία;;; Απλά φοβούνται τον ίσκιο τους, δεν έχουν καταλάβει ότι πρέπει να κάτσουν σε ένα τραπέζι και να χαράξουν εθνική πολιτική...

Yannis P. Triantafyllou
...έτσι μας/τους καβαλάει το κάθε ακρο...κάτι γκροπουσκουλο...

Yannis P. Triantafyllou
@Niko: όταν μιλάμε για δικαιώματα, πρέπει να μιλάμε για τα δικαιώματα ΟΛΩΝ !! όχι μόνο αυτών που λάθρα βρέθηκαν εδώ και λάθρα διαβιούν εδώ εξαιτίας της δικής μας αδυναμίας/μαλακίας... Όσο για το «δικό σου» θέμα των 18 χρόνων, δεν νομίζω ότι είσαι λάθρα εδώ για να έχεις πρόβλημα και να αγωνιάς... Τα υπόλοιπα που γράφεις, φρονώ ότι δεν διαφέρουν από τα φοβικά σύνδρομα και τις άναρθρες κραυγές του Καρατζαφέρη, του Άδωνι και των λοιπών, ως εκ τούτου τα απορρίπτω...

υ.γ. λίγο με απασχολεί αν θα πάει κάποιος βόλτα στο πάρτυ εγκαινίων στο νέο διαμέρισμα του Χέρι-Χέρι... υπάρχουν αρκετές και ικανές δυνάμεις στην Βουλή και την κοινωνία για να μας «προστατέψουν» από αυτό...

Niko Ago
...δεν διαφέρουν από τα φοβικά σύνδρομα και τις άναρθρες κραυγές του Καρατζαφέρη, του Άδωνι και των λοιπών...
Αυτά σκέφτηκα κι εγώ για σένα όταν είδα το πρώτο ποστ. Τέλος πάντων.
Από την άλλη, δεν ξέρω πως κι από πού σου προκύπτει πως είμαι στο ΣΥΡΙΖΑ. Εγώ ξέρω ότι είμαι δημοσιογράφος και πληρώνομαι από τη δουλειά μου στις εφημερίδες που εργάζομαι...

Niko Ago
Ζω 18 χρόνια στην Ελλάδα αλλά δεν έχω κανένα πολιτικό δικαίωμα, αν και θα το ήθελα πολύ. Προσφέρω στη χώρα που είναι δεύτερη πατρίδα μου και πρώτη πατρίδα των παιδιών μου, όλα αυτά τα χρόνια, με κάθε νόμιμο τρόπο, πληρώνω φόρους σαν κι εσένα και όλους τους άλλους έλληνες. Αναγνωρίζω σαφώς πως υπάρχει πρόβλημα. Δεν μπορώ όμως να συμφωνήσω με καμία λογική που ονειρεύεται στρατόπεδα συγκεντρώσεως στον 21 αιώνα.

Yannis P. Triantafyllou
το περί ΣΥΡΙΖΑ μου προέκυψε διαβάζοντας διάφορα κείμενα σου κατά καιρούς...
το ότι μετά από 18 χρόνια δεν έχεις κανένα δικαίωμα εδώ (αν και μου δείχνεις πιο Έλληνας από πολλούς πατριώτες μου) είναι μέρος, έκφραση, της αδυναμίας/μαλακίας μας που προανέφερα... πραγματικά λυπάμαι, θα ήθελα η χώρα μου να μου δίνει τρόπους να σε κάνω Έλληνα στην κουλτούρα, στην παιδεία, στη νοοτροπία, στον χαρακτήρα !! Και μάλιστα Έλληνα με τα καλά στοιχεία... Έχω ζήσει εκτός Ελλάδος κάποια χρόνια και μπορώ να καταλάβω πολλά...

Yannis P. Triantafyllou
όσο για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, ούτε εγώ τα θέλω, δε μιλάω για τέτοιες καταστάσεις... όταν όμως ο λαθρομετανάστης (παράνομος σύμφωνα με τον ελληνικό/ευρωπαϊκό νόμο) αράζει μερικές μέρες σε ένα νησάκι, δίνει σήμα με το κινητό του «έφτασα, όλα καλά, ελάτε κι εσείς» στους υπολοίπους, τρώει και πίνει από το υστέρημα μου και σε μερικές μέρες βρίσκεται ελεύθερος και ωραίος στην Αθήνα να συνεισφέρει στην παραοικονομία, αναρωτιέμαι...

Yannis P. Triantafyllou
αναρωτιέμαι: μήπως να τον κρατάγαμε λίγο πρώτα σε κάποια φυλακή;; αν εγώ πήγαινα παράνομος σε κάποια πολιτισμένη χώρα της περιοχής του ποια τύχη θα είχα;;;

Niko Ago
Φίλε μου, ευχαριστώ για τη προθυμία σου αλλά σπεύδω να διευκρινίσω πως …άργησες.:) Την ελληνικη κουλτούρα, την ελληνικη δημοκρατία, την ελληνικη παιδία την αγαπώ από μόνος μου και έχω διαπιστώσει(αλλά το έχουν διαπιστώσει και άλλοι) άπειρες φορές πως τα αγαπώ περισσότερο και από πολλούς έλληνες που διαμαρτύρονται για τον Αγ. Παντελεήμονα. Και χω... Read moreρίς να είμαι …πρόεδρος καταδρομέων! Αλλά αγαπώ όλα αυτά τα εκπληκτικά στοιχεία του ελληνικού πολιτισμού που έχουν μέσα τους και τη μαγική λέξη Φιλοξενία!!!

Yannis P. Triantafyllou
συμφωνώ μαζί σου και χαίρομαι !! Θα κατάλαβες ίσως ότι ούτε εγώ έχω σχέση με τους Πλευρη-κούς καταδρομείς !! Αποσύρομαι για ύπνο, όποτε θέλεις το συνεχίζουμε, αν βρούμε χρόνο μπορεί να το συνοδέψουμε και με έναν καφέ... Καλό βράδυ !!

Niko Ago
γιατί όχι; καλο βράδυ!

Τα αναδημοσιεύω εδώ, δεν ξέρω αλλά θα ήθελα να μείνουν και να διαβαστούν...