10.6.09

ΣΥΡΙΖΑ πέρασαν από τον στόχο... και δεν ακούμπησαν !!


Εν αρχή ήν ο Λαφαζάνης, «καταγράφηκε μεν υποχώρηση των δυνάμεων σε σχέση με τις εθνικές εκλογές, αλλά δεν θα χαρακτήριζα το αποτέλεσμα ως ήττα», είτα ...ανθ'υμών Καριτζής τονίζοντας ότι όλα τα κόμματα με εξαίρεση το ΛΑΟΣ σημείωσαν απώλειες και καμία αριστερή ή προοδευτική δύναμη δεν πήγε καλά σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση, και μετά Στράτας-Στρατούλης, και Χουντής, και Ρέγγαι και Λακέρδαι και Σαρδέλαι, Κολλιοί, Τσιροσαλάτα και Σκουμπριά, δώσεεεε... Κι από πάνω, κερασάκι στην τούρτα, ο σύντροφος Λεωνίδας, το έφερε μαλακά - μαλακά στις ...«καλοσυνάτες νοικοκυρές» της Κουμουνδούρου «ο ΣΥΡΙΖΑ εξαφάνισε τον ΣΥΝ»...

Τώρα, εγώ που θυμάμαι ότι ο Αλαβάνος είχε δηλώσει ως στόχο την εκλογή 2 ευρωβουλευτών... που έχω συγκρατήσει ότι είχαν βάλει σαν στόχο διψήφιο ποσοστό και -λίγες μέρες πριν τις εκλογές- ο Τσίπρας είχε πει διακαναλικά ότι ο στόχος είναι η τρίτη θέση... Ας είναι, μάλλον θα παράκουσα... Ποιός είμαι εγώ εξάλλου... Ένα ψηφοφοράκι τόσο δα μικρούτσικο, ούτε καν μια συνιστώσα...

υ.γ. σας έβαλα φωτό από τα ...μέλια, γιατί αν σας έβαζα τις σημερινές, άστα να πάνε, ήταν και οι δύο σαν «αιδοία κλαύσαντα»... Ο ένας (Αλέκος) μέσα στην ξυνίλα («τι κάνω εδώ εγώ, ένα γνήσιο τέκνο Β.Π., με τις Ρόζες, τα Στέκια Μεταναστών και τα λοιπά γκρουπούσκουλα...»), ο άλλος (Αλέξης) αμυντικός («ρε μαλάκες, θα μας τσακώσει ο καθηγητής και θα φάμε αποβολή, και τι θα πω μετά στη Χελιδόνα...»). Αλέξη, μη μιλάς, κάπως θα τα μπαλώσουμε...