6.6.09

7 Ιουνίου: Ψηφίζω Νέα Δημοκρατία και το αιτιολογώ !!



Είμαι φιλελεύθερος, Έλληνας και Ευρωπαϊστής. Έχω γνώμη, άποψη και την εκφράζω.
Και ψηφίζω, ψηφίζω για να διαμορφώσω το αύριο που επιθυμώ, για να βοηθήσω να προκύψει μια ισχυρή Ελλάδα, σε μια ισχυρή Ευρώπη.
Δεν απέχω, θεωρώ την συμμετοχή πράξη ευθύνης, πιστεύω ότι μόνο μέσα από τη συμμετοχή μπορεί να αλλάξει κάτι.

Στις 7 Ιουνίου ψηφίζω. Αποφάσισα μάλιστα -και δεν ντρέπομαι να το δηλώσω- να ψηφίσω Νέα Δημοκρατία.
Με την ψήφο μου αυτή θεωρώ πως θα βοηθήσω να υπάρξει μια δυνατή Ελλάδα, σε μια ισχυρή Ευρώπη.
Με την ψήφο μου αυτή ουσιαστικά αποφασίζω για τις κατευθύνσεις που η Ελλάδα και η Ευρώπη θα ακολουθήσει τα επόμενα πέντε χρόνια
Με την ψήφο μου αυτή ψηφίζω εμπειρία, γνώση, διεκδίκηση και αποφασιστικότητα στις μεταρρυθμίσεις.

Αποφάσισα να ψηφίσω και με την ψήφο μου να δώσω δύναμη στον Κώστα Καραμανλή και την Νέα Δημοκρατία.
Έχω απογοητευτεί κι εγώ από πολλά στραβά που έγιναν στα χρόνια που η Νέα Δημοκρατία κυβερνάει, έχω όμως δει και πάρα πολλά καλά που άρχισαν και ολοκληρώθηκαν χωρίς πανηγύρια, χωρίς ρωμαϊκές τελετές. Στο τέλος, τέλος όποιος δουλεύει κάνει και λάθη.
Επιπλέον, έχω δει έναν πρωθυπουργό και μια στελεχιακή ομάδα νεανική, που μπορεί και θέλει να το παλέψει, που μπορεί και θέλει να διδαχτεί από τα λάθη, που έχει το κουράγιο να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό να θυσιάσει το προσωπικό για το εθνικό.
Αυτά με κέρδισαν, μπορεί να άργησαν, να έπρεπε να γίνουν νωρίτερα, σήμερα όμως υπάρχουν και δημιουργούν την καλύτερη Ελλάδα που όλοι θέλουμε !!

Έτσι, στις 7 Ιουνίου ψηφίζω ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αποφάσισα να κάνω μια αυθεντικά Ευρωπαϊκή επιλογή και να στηρίξω την παράταξη των μεγάλων και ιστορικά δικαιωμένων εθνικών επιλογών.

Κάποιοι θα διαφωνήσουν με την άποψη μου, σέβομαι την διαφωνία τους, πιστεύω όμως ότι η Ελλάδα αξίζει κάτι καλό, κάτι καλύτερο από αυτό που έχει σήμερα και αυτό το καλύτερο δεν μπορεί να εκφραστεί από κανέναν άλλο πολιτικό σχηματισμό από αυτούς που συμμετέχουν στις Ευρωεκλογές (δυστυχώς !!), είτε γιατί δεν είναι έτοιμοι και ώριμοι ακόμα, είτε γιατί δεν έχουν καταλάβει τους λόγους που ο λαός τους «έταξε» στην αντιπολίτευση και το περιθώριο στις δύο προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις...