27.5.09

Ευρωεκλογές με όρους πολιτικούς !! ...και ψήφο από όλους !!

Αφού μας ενοχλούν λοιπόν τα παπαγαλάκια, ας μιλήσουμε περί πολιτικής !!







Ας μιλήσουμε με όρους πολιτικούς, με σκέψη και ουσία, ας μιλήσουμε για τον Έλληνα και αυτά που τον απασχολούν, για αυτά που έγιναν (γιατί έγιναν !!) και για αυτά που προσδοκά να γίνουν !! Χωρίς «τομές» και «θαύματα», με σαφείς και συγκεκριμένες τοποθετήσεις !!

Και βέβαια ας ψηφίσουμε !! Η αποχή δεν είναι άποψη, δεν εκφράζει θέση, το κράτος μας, ο ενιαίος Ευρωπαϊκός χώρος όπου λειτουργούμε, θα υπάρχει και θα διοικείται, είναι και τα δύο δομημένα ώστε να «αποκτούν» ηγεσία εξουσίας μέσω των εκλογών ακόμα και αν είναι ένας μόνος ο ψηφίσας !! Και αυτό γιατί η ψήφος μου είναι η γνώμη μου, είναι το όπλο που έχω για να δείξω στον καθένα τι θέλω, τι επιθυμώ, τι με εκφράζει !!

«Ψηφίζω», είναι η βασική, η πρώτη προϋπόθεση !! Δεν με απασχολεί ποιο κόμμα, μελετήστε τις απόψεις και θέσεις τους, επιλέξτε το πρόγραμμα που καλύτερα εκφράζει τα πιστεύω, τα θέλω σας και ψηφίστε το !! Συμμετέχοντας στη διαδικασία, αποκτάτε και το δικαίωμα να διεκδικείτε την βελτίωση της, την αλλαγή της, ακόμα και την κατάργηση της !! Πηγαίνοντας -απλά- παραλία, αποποιείστε του δικαιώματος σας αυτού, αφήνετε στα χέρια άλλων, αυτών που δεν σας εκφράζουν, το δικαίωμα να διαμορφώσουν το μέλλον σας όπως εκείνοι κρίνουν...

υ.γ. η προσπάθεια μου είναι πρώτον να σας πείσω να ψηφίσετε και δεύτερον -αν συμφωνείτε και με τις απόψεις μου- να σας οδηγήσω να ψηφίσετε τον πολιτικό σχηματισμό που σας δήλωσα ότι θα ψηφίσω κι εγώ, την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Στόχος μου να καταφέρω τουλάχιστον το πρώτο, γι' αυτό μην εκπλαγείτε αν στα σχόλια σας από δω και πέρα διαβάζετε στην απάντηση μου την ερώτηση «θα ψηφίσεις;;;» μέχρι τις 7 Ιουνίου και «ψήφισες;;;» αμέσως μετά...