10.5.09

[Ανδρικά διλήμματα...] να κερατώσω ή να είμαι πιστός;

Να κερατώσω επειδή:
  • Αν το κάνεις πρώτος, μετά δεν σε πειράζει πολύ όταν σου το κάνουν.
  • Όταν δεν το κάνεις, σου μένει απωθημένο και είναι χειρότερα για όλους.
  • Αφού το σκέφτηκα, είναι σα να το έκανα.
  • Αν δεν το μάθει, δεν είναι σα να μην έγινε;
  • H επιστήμη λέει ότι ο άνθρωπος είναι πολυγαμικό ον.
  • O καλύτερος τρόπος για να αποφύγεις τον πειρασμό είναι να υποκύψεις.
  • Μα καλά, είμαι τόσο μαλάκας που το σκέφτομαι;

Να είμαι πιστός επειδή:
  • Το άγχος να βρίσκω δικαιολογίες και να πετάω γόπες με κραγιόν από το παράθυρο θα με οδηγήσει στο έλκος.
  • Κι αν μετά μου αρέσει και το κάνω χόμπι;
  • Δεν πρέπει να παίρνεις αποφάσεις την ώρα που το αίμα εγκαταλείπει τον εγκέφαλο και συγκεντρώνεται στο υπογάστριο.
  • Όλα μια ιδέα είναι μωρέ...
  • Έχω περιέργεια να δω μια φορά πώς είναι.