25.5.09

Μαθήματα ...και μετά θάνατον

Μια μέρα πεθαίνουν δυο άνθρωποι. Πηγαίνουν στην πύλη του παραδείσου.
Εκεί συναντούν τον Άγιο Πέτρο, ο οποίος ρωτάει τον πρώτο.
«Τι αμαρτία έκανες στη ζωή σου ;»
«Να, μόνο μια ληστεία έκανα και με χτύπησε μια σφαίρα.»
«Καλά», λέει ο Άγιος Πέτρος και τον βάζει στον παράδεισο.
Κατόπιν ρωτάει τον δεύτερο.
«Τι αμαρτία έκανες στη ζωή σου ;»
«Καμιά αμαρτία, μόνο που ήμουν λίγο τραβεστί.»
«Τραβεστίιιιι...», φωνάζει ο Άγιος Πέτρος. «Να χέσεις 10 φορές και μετά να πας στον Απόστολο Παύλο».
Τι να κάνει ο κακομοίρης, χέζει 10 φορές και πάει στον Απόστολο Παύλο.
«Τι αμαρτία έκανες στη ζωή σου;», τον ρωτάει ο Απόστολος Παύλος.
«Καμιά αμαρτία, μόνο που ήμουν λίγο τραβεστί».
«Τραβεστίιιιι...», φωνάζει ο Απόστολος Παύλος. «Να χέσεις 30 φορές και μετά να πας στον Απόστολο Ιάκωβο».
Ζορίστηκε δύο μέρες να χέσει 30 φορές και πάει στον Απόστολο Ιάκωβο.
«Τι αμαρτία έκανες στη ζωή σου;», τον ρωτάει ο Απόστολος Ιάκωβος.
«Καμιά αμαρτία, μόνο που ήμουν λίγο τραβεστί».
«Τραβεστίιιιι...», φωνάζει ο Απόστολος Ιάκωβος. «Να χέσεις 50 φορές και μετά να πας στο Θεό».
Τι να κάνει ο κακομοίρης, χέζει 50 φορές και πάει στο Θεό.
«Τι αμαρτία έκανες στη ζωή σου;», τον ρωτάει ο θεός.
«Καμιά αμαρτία, μόνο που ήμουν λίγο τραβεστί».
«Τραβεστίιιιι...», φωνάζει ο Θεός. «Να χέσεις 100 φορές και μετά θα μπείς στον παράδεισο».
Τότε ο τραβεστί αποφασίζει να ρωτήσει το Θεό.
«Γιατί Θεούλη μου τον ληστή που ήρθε μαζί μου τον βάλατε αμέσως στον παράδεισο και μένα με ξεκωλώσατε στο χέσιμο;»
Και ο Θεός του απαντάει.
«Για να μάθεις τέκνο μου για ποιο λόγο σου έδωσα τον κώλο!!!»