20.4.09

Ενημέρωση και «ενημέρωση»...

«Καλησπέρα σας !! Ονομάζομαι Ταδοπούλου και τηλεφωνώ από την εταιρεία ΧΨΖΩ για μια ενημέρωση...»

Όχι, δεν ενδιαφέρθηκαν ξαφνικά για την βελτίωση των γνώσεων σας, ενδιαφέρονται για την διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων τους. Μόνο που αυτό δεν είναι ενημέρωση και δεν μπορεί να γίνεται προκλητικά και ετσιθελικά !!

Είναι μάρκετινγκ, «επιθετικό μάρκετινγκ» και στην πιο σκληρή μορφή του. Μάλιστα, τις περισσότερες περιπτώσεις δε σου αφήνει έδαφος να αντιδράσεις, η φωνή στο τηλέφωνο αρχίζει να παραθέτει λέξη λέξη το κείμενο το ρόλου της, γρήγορα, πιεστικά, εκβιαστικά !!

ΣΤΟΟΟΟΠ !!! Κλείστε το τηλέφωνο !!! Και ξανακλείστε το όταν σας ξαναπάρουν !! Μην αφήνετε τις εταιρείες να βαφτίζουν «ενημέρωση» την προώθηση των προϊόντων τους. Ειδικά όταν η ενημέρωση αυτή παραβιάζει το ιδιωτικό σας άσυλο (ναι, και η απρόκλητη τηλεφωνική όχληση παραβίαση ιδιωτικού ασύλου είναι).

Για παράδειγμα: δώσατε σε μια εταιρεία το τηλέφωνο σας. Αυτό εγινε για να σας ειδοποιούν για υποθέσεις που αφορούν την συναλλαγή σας με την τράπεζα, όχι για να πουλάνε υπηρεσίες οι ίδιοι και τρίτοι συνεργάτες τους. Πολλές εταιρείες σας ζητάνε να τις ενημερώσετε γραπτώς οτι δεν επιθυμείτε τέτοια ενόχληση (κάτι που φυσικά βαριέστε να κάνετε), αυτό που επιβάλλει πλέον η ευρωπαϊκή οδηγία είναι το αντίθετο: να ερωτηθείτε αν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση και να ενοχλείστε για να την λάβετε.

Τουλάχιστον, αν τα πράγματα φτάσουν στο «αμήν», μπορείτε να κάνετε αίτηση στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, όχι μόνο για να καταγγείλετε, αλλά και για να δηλώσετε «εξαίρεση» από κάθε είδους τέτοια ενόχληση συνολικά. Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να λαμβάνουν υπ' όψιν τους αυτή τη λίστα.