1.4.09

Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη...

Μια μέρα, ο σύζυγος γυρνάει σπίτι κατά τις 6 το απόγευμα και λέει στη γυναίκα του: «Αγάπη μου, έχω ένα meeting απόψε στις 10. Δε θα πάω όμως, νομίζω ότι με εκμεταλλεύονται».

Η γυναίκα, δείχνοντας ότι νοιάζεται γι’ αυτόν, τον πείθει ότι η δουλειά είναι σημαντική. Τότε εκείνος πάει να κάνει ένα ντους για να είναι έτοιμος.

«Τελικά, ήτανε πολύ εύκολο να την κοροιδέψω...», σκέφτηκε.

Η γυναίκα του, μόλις αυτός μπήκε στο μπάνιο, άρχισε να του ψάχνει τα πράγματα: τις τσέπες στο παντελόνι και το σακάκι, τις κλήσεις και τα μηνύματα στο κινητό, το πορτοφόλι. Μέσα στο πορτοφόλι βρίσκει ένα χαρτί που έλεγε: «Μωρό μου, σε περιμένω απόψε το βράδυ, να φάμε τη γαλοπούλα με τη λευκή σάλτσα που έχουμε πει...»

Όταν ο άντρας βγαίνει από το μπάνιο, τη βρίσκει ξαπλωμένη σε μιά στάση πολύ προκλητική. Οπότε, βέβαια, δεν έχασαν καιρό...

Μετά από το σεξ, ο άντρας κουρασμένος αποκοιμιέται. Όταν πλησιάζει η ώρα του "meeting", η γυναίκα του τον ξυπνάει, κι αυτός αναγκάζεται να ετοιμαστεί και να φύγει.

Φτάνοντας στο σπίτι της ερωμένης του, της λέει: «Αγάπη μου, δούλευα μέχρι αργά και είμαι πολύ κουρασμένος. Θα κάνω ένα ντουζάκι να συνέλθω λίγο».

Μόλις μπαίνει στο μπάνιο, η ερωμένη αρχίζει να του ψάχνει κι αυτή τα πράγματα. Μέσα στο πορτοφόλι, βρίσκει ένα χαρτί που έλεγε: «Σου στέλνω τη γαλοπούλα. Η λευκή σάλτσα έμεινε στο σπίτι...»