10.3.09

10.03.1925 - 10.03.2009: 84 χρόνια Ολυμπιακός



Ολυμπιακός: ένας έφηβος 84 χρονών...
Σαν σήμερα, στις 10 Μάρτη 1925, ιδρύθηκε ο Ολυμπιακός, σαν σήμερα 84 χρόνια πριν άρχισε μια πορεία δόξας που συνεχίζεται και θα συνεχίζεται για πολλά, πολλά χρόνια...
Ευχόμαστε να τα εκατοστήσει, να τα χιλιάσει και πάντα να κυματίζει ψηλά τη σημαία με επιτυχίες σε όλα τα σπόρ...
Όχι για μας, για τους καημένους τους «πελάτες» που έχουν συνηθίσει χρόνια τώρα σε εξυπηρέτηση πρώτης ποιότητας...

Και τώρα μουσική, μουσική για τη θάλασσα του Πειραιά !!



Η θάλασσα του Πειραιά
από όλες είναι πιο γλυκιά,
απ' του Τζελέπη την ακτή ως του Καραϊσκάκη
τα βράδια βόλτες έκανα σαν ήμουνα ναυτάκι.

Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου,
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου
Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου.

Παιδί κι εγώ του Πειραιά στη θάλασσα και στη στεριά,
γεννήθηκα μεγάλωσα κοντά στην Τερψιθέα
και σπούδασα μηχανικός εδώ στον Προμηθέα.

Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου,
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου
Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου.

Άντε και να το ξανατραγουδήσουμε σε λίγες βδομάδες αγκαλιά με το κύπελλο και το ...δωδέκατο !!!