13.1.09

Η επανάσταση ...εγκλωβίστηκε !!! Quel decadence...



Αυτό το βιντεάκι κανονικά θα έπρεπε να το εντάξω στα «πέριξ πολιτικής και κοινωνίας», τελευταία στιγμή όμως αποφάσισα να το βάλω στα «αστεία και ...παράξενα». Έχει τραβηχτεί Ασκληπιού 14 στην Αθήνα, στις 9 Γενάρη, μετά το πανεκπαιδευτικό (μη χέσω !!!) συλλαλητήριο... Μάλλον τα τραπεζάκια στον Ιανό ήταν όλα πιασμένα, δε βοήθαγε και ο καιρός να κάτσουμε έξω στον πεζόδρομο της Κοραή, φύγαμε προς τα πάνω...

Δείτε το βίντεο προσεκτικά, ακόμα κρατάω την κοιλιά μου από τα γέλια... Τη μεγαλύτερη πλάκα την έχουν τα διάφορα επαναστατημένα γκομενάκια με τα σικ (και πανάκριβα!!!) κινητά που «αγανακτισμένα» φωτογραφίζουν, βιντεοσκοπούν και αυνανίζονται ξανά και ξανά «τα στοιχεία σου», τα στοιχεία σου», «μη με κοιτάς έτσι»... (Όχι μωρό μου, δε θα μπορέσω να έρθω στα ανοργασμικά ονειρά σου...), «εγώ θα σε βρώ φίλε... θα σε βρώ...».

Είναι που η επανάσταση ...εγκλωβίστηκε και θα τρίζουν τα κόκκαλα του Τσε, πάρε τηλέφωνο (νάτο πάλι το κινητό, το απόλυτο φετίχ !!!) «έλα Μάγδα, με εγκλώβισαν, πάρε τηλέφωνο στο δικηγορικό σύλλογο», πάρε τη μαμά, πάρε τον δικηγόρο μου...

Παρατηρεί εύστοχα ο Βασίλης Π. (taxalia.blogspot.com)
Αφού θέλεις δράση για να φτάσεις σε οργασμό καλή μου, βάλε τη μαντήλα και πήγαινε στο Αφγανιστάν να προωθήσεις τα δικαιώματα των γυναικών στους Ταλιμπάν. Πήγαινε στην Αμερική και επιχείρησε να βιντεοσκοπήσεις τον αστυνομικό από απόσταση 10 εκατοστών. Εκεί θα νιώσεις την ΚΑΒΛΑ της δράσης. Αυτό δηλαδή που λείπει από την ανιαρή ζωή σου, από τότε που έγινες executive και αντικατέστησες την αληθινή ζωή με ονειρώξεις εξέγερσης και έπνιξες τη ζωή σου στο ..κινητό. OΛΟΚΛΗΡΗ η ζωή σου ένα κινητό. Παρατηρήσατε ότι το πρώτο πράγμα που κάνουν όλες οι κότες, σε μια στιγμή "δράσης" είναι να παίρνουν κάπου με το κινητό; Τι θέαμα κι αυτό...quel decadence ! τι θλιβερό... Να θέλουν να φωνάξουν: κάτι μου συνέβη κι εμένα! Δέρνουν κι εμένα! Κάποιος μου δίνει σημασία! Ζω! Το ακούς Μάγδα; Ζω! Βρήκα νόημα! Έλα Μάγδα, σε αφήνω, μας χτυπάει η αστυνομία...θα μου σκίσουν την Tod΄s, ω ..mon Dieux...

Ξέρω, δεν είναι politically correct, πραγματικά όμως αυτό το πράγμα δεν πληρώνεται ούτε με τα λεφτά όλου του κόσμου, την ώρα της δουλειάς σου να έχεις την κάθε καημένη να σου αραδιάζει κατάμουτρα κάθε μαλακία που κατεβάζει το κεφαλάκι της... Και μαζί και το κινητό... Αλήθεια το έχει στον ήχο ή στη δόνηση;;; Που δίνει τη μεγαλύτερη απόλαυση στο επαναστατημένο κορμάκι της;; Θα μάθουμε ποτέ;; Χρειάζεται να μάθουμε;; Όποιος πάρει την απόφαση και κάνει κάποτε την κοινωνική προσφορά, ας ενημερώσει και τους άλλους...