25.1.09

Περί καταλήψεων...

Ίσως θα έχετε καταλάβει ότι απεχθάνομαι τις καταλήψεις, οποιεσδήποτε καταλήψεις, πολύ δε περισσότερο αυτές που γίνονται ώστε μικρότερες ή μεγαλύτερες ομάδες και συντεχνίες να διεκδικήσουν προστασία κεκτημένων.

Τι σημαίνει «καταλαμβάνω το σχολείο μου ή τη σχολή μου γιατί διεκδικώ καλύτερη (και πιό τεμπέλικη;;;) παιδεία»;;
Τι σημαίνει «βγαίνω στο δρόμο και καταλαμβάνω την είσοδο των γραφείων της δημόσιας εταιρείας (στην ιδιωτική κάνει τζιζζζζ...) γιατί θέλω περισσότερα λεφτά (και πιό τεμπέλικα;;;)»;;
Τι σημαίνει «κατεβάζω τα τρακτέρ και αποκλείω την εθνική οδό, κόβω το δρόμο, για να πάρω την επιδότηση που εγώ θέλω...»;;

Αν δε σου αρέσει αυτό που παρέχεται, μπορείς να αποφασίσεις τι αντιπρόταση έχεις και να βγεις να ενημερώσεις και να παρακινήσεις τους συμπολίτες σου, να τους πείσεις, να δημιουργήσεις μια πλειοψηφία που θα στηρίξει την αλλαγή. Έως ότου το πετύχεις αυτό, μπορείς να απέχεις από αυτό που παρέχεται διαμαρτυρόμενος, δεν μπορείς όμως βίαια, ανελεύθερα και φασιστικά να μου στερείς εμένα το δικαίωμα σε αυτό το «αγαθό» που δε σου αρέσει.

Εμένα μου αρέσει, δε με έχεις πείσει ακόμα ότι έχεις δίκιο, φρόντισε να το κάνεις αλλιώς σεβάσου τις δημοκρατικές μου ελευθερίες !! Να μορφωθώ (έστω και λίγο !!), να εργαστώ (έστω και με λιγότερα χρήματα), να μετακινηθώ (να πάω όπου θέλω όταν θέλω...).

Κάθε περιορισμός αυτών των θεμελιωδών δικαιωμάτων είναι για μένα ΦΑΣΙΣΜΟΣ !!
Και αυτοί που μου περιορίζουν αυτά τα δικαιώματα ΦΑΣΙΣΤΕΣ !!
Δεν έχουν χρώμα και πολιτική πτέρυγα, μην αρχίστε να τρώγεστε αν είναι δεξιοί ή αριστεροί, είναι ΦΑΣΙΣΤΕΣ, τέλος !!

Ναι, δεν αντιλέγω, έχουν διεκδικήσεις και έχουν το δικαιώμα σε αυτές, όχι όμως εις βάρος μου, όχι εις βάρος της ελευθερίας μου !!
Από την ώρα όμως που δεν με σέβονται, που παραβιάζουν τις δημοκρατικές μου ελευθερίες, για μένα είναι ΦΑΣΙΣΤΕΣ, απλά είναι ΦΑΣΙΣΤΕΣ που έχουν διεκδικήσεις !!
Αν με θέλουν κοντά τους (κι εμένα και πολλούς άλλους), ας σταματήσουν τις φασιστικές συμπεριφορές και ας κάτσουν να σκεφτούν, να μιλήσουν στον κόσμο, να εξηγήσουν, να πείσουν, να βρουν συμπαραστάτες...