23.1.09

του βουνού και του λόγγου ή μάλλον... της εθνικής και του μπλόκου...

βλάχο, βλάχο τον καημό μου... (και είναι και θρεφτάρια πανάθεμα τους...)

ωραίος !!!

Να βάλω τα τρακτερωτά και να φυσάει
στα προποτζίδικα μπροστά και στα μπουζούκια πλάι...

είσαι δυνατός απόψε...

:-D

να μπερδευτώ με τους αγρότες, να πω τον πόνο μου στις κότες
και στη φουφού του Νασιωκά, μπλουγούρ' να γίνω σατανά...

...έτσι, να φορτώνουμε...

να φορτώνουμε όλα τα λεφτά ή όλα τα κιλά ;;;

όλα τα κιλά... πληρωμένα τα 'χουνε !!!
τσιπουράκι, τσιπουράκι για τα μένα το 'χτίσα,
της κοιλιάς το βουναλάκι κι ύστερα το γιόμισα...

slouurrppppppppp..........

φτουυυυυυ... ξύπνησε ο φαγάνας....
πάμε βουκολικό τραγουδάκι μπας και αποκοιμηθεί...

...στο σταυροδρόμι σε βρήκα και με βρήκες
είχαμε νιώσει της Ρωσίδας το κορμί
μα καποιο βράδυ πως βαρέθηκες μου είπες
και δίχως λόγο μου ζητούσες Μολδαβή
στο σταυροδρόμι, στο σταυροδρόμι,
εκεί που αράζεις το τρακτέρ
εκεί άλλαξες γνώμη...

faganas peinaei !!! faei trakter kai dagkwsei rwsides!

eides oti ta gegonota empneoun?..oloi kapos etsi arxizoun :)

χαχαχα... πάμε ένα ακόμα...

ξενύχτησα στο μπλόκο σου και σιγοτραγουδώ
να φέρου του τρακτέρι μου ή φτανν' τ' αγροτικό...