30.12.08

Κεφάλαιο Α': να αντιδράσουν οι πολίτες... (διάλογοι στο facebook τις ημέρες της καταστροφής της Αθήνας...)

Δευτέρα 08.12.2008... ώρα 4:15 το απόγευμα... η Αθήνα παραδομένη στη βία και τη βαρβαρότητα των αναρχικών, των αντιεξουσιαστών, των μπαχαλάκηδων... η αστυνομία συντεταγμένη να προστατεύει ...το πολιτικό κόστος, η κυβέρνηση να προσπαθεί να διαλεχθεί με την αντιπολίτευση, κάποιοι να καταδικάζουν ...το ότι δεν γίνονται εκλογές, κάποιοι άλλοι να καταδικάζουν γενικά κι αόριστα, κάποιοι να στενοχωριούνται που η βία προκαλεί βία...
Αγανακτισμένος, γράφω στο προφίλ μου στο facebook: «Yannis is supporting a citizens' revolt against anarchists' brutality... we have to isolate them, their barbaric acts must be punished directly by the people...» («Ο Γιάννης υποστηρίζει μια εξέγερση των πολιτών ενάντια στην βαρβαρότητα των αναρχικών... πρέπει να τους απομονώσουμε, οι βάρβαρες πράξεις τους πρέπει να τιμωρηθούν απευθείας από τους πολίτες...»). Και αρχίζει ο διάλογος, μισός στα αγγλικά και τον μεταφράζω, μισός στα ελληνικά...

Σωτήρης: «oh really??? The anrchists killed the policeman οr vice versa? because now i'm confused....» («ω, αλήθεια;;; οι αναρχικοί σκότωσαν τον αστυνομικό ή το ανάποδο; γιατί τώρα είμαι μπερδεμένος...»
Γιάννης: «no Sotiris... a policeman killed an innocent boy... then the anarchists started destroying our cities, our lives... who invited them? who authorised them? that's what i am saying...» («όχι Σωτήρη... ένας αστυνομικός σκότωσε ένα αθώο αγόρι... κατόπιν οι αναρχικοί άρχισαν να καταστρέφουν τις πόλεις μας, τις ζωές μας... ποιος τους προσκάλεσε;; ποιος τους εξουσιοδότησε;; αυτό είναι που λέω...»
Σωτήρης: «my life is just fine..speak for yourself please...» («η ζωή μου είναι μια χαρά... μίλησε για τον εαυτό σου παρακαλώ...»)
Γιάννης: «...and i am calling all democratic citizens to get to the streets and punish directly those lovers of chaos, those that know nothing else than violence and destruction... democracy knows no deadends !!!» («...και καλώ όλους τους δημοκράτες πολίτες να βγουν στους δρόμους και να τιμωρήσουν απευθείας αυτούς τους εραστές του χάους, αυτούς που δεν ξέρουν άλλο από τη βία και την καταστροφή... η δημοκρατία δεν γνωρίζει αδιέξοδα !!!»)
Σωτήρης: «and what you are saying is democratic?» («και αυτό που λες είναι δημοκρατικό;;»)
Γιάννης: «ok... you are excluded, when i will say "our" from now on... excuse me now, i have to prevent some "animals" from destroying what i have created with lots of effort and sweat...» («οκ... εξαιρείσαι, όταν θα λέω «μας» από δω και πέρα... συγχώρεσε με τώρα, πρέπει να αποτρέψω μερικά "ζώα" από το να καταστρέψουν ότι έχουμε δημιουργήσει με πολλή προσπάθεια και ιδρώτα...»)
Γιάννης: «Sotiris, this is not the place to give explanations to the word democracy... one thing is for sure: the violence, destruction and brutality that violates our country in the past two days is fasism and not democracy !! this has to stop !! and has to be stopped by all democratic citizens together !!» (Σωτήρη, δεν είναι αυτό το μέρος να δώσουμε εξηγήσεις στη λέξη δημοκρατία... ένα πράγμα είναι σίγουρο: η βία, η καταστροφή και η βαρβαρότητα που βιάζουν τη χώρα μας τις τελευταίες δύο μέρες είναι φασισμός και όχι δημοκρατία !! αυτό πρέπει να σταματήσει !! και πρέπει να το σταματήσουν όλοι οι δημοκράτες πολίτες μαζί !!»)
Σωτήρης: «sorry but you are making the same mistake with them...» («συγγνώμη αλλά κάνεις το ίδιο λάθος με αυτούς...»)
Γιάννης: «sitting idle and watching all this happening "for me but without me" is the mistake... acting to support and protect my beliefs and interests is the correct thing to do !! remember: one of the concepts included in "democracy" is the involvement of people... another is the ruling of the majority and the right of the minority to be heard... not vice versa» («το να κάθομαι ακίνητος και να βλέπω όλο αυτό να συμβαίνει "για μένα αλλά χωρίς εμένα" είναι το λάθος... το να δρω για να υποστηρίξω και να προστατέψω τα πιστεύω μου και τα ενδιαφέροντα μου είναι το σωστό πράγμα !! θυμήσου: ένα από τα θέματα που περιέχονται στη "δημοκρατία" είναι η ανάμιξη των πολιτών... άλλο ένα είναι η κυριαρχία της πλειοψηφίας και το δικαίωμα της μειοψηφίας να ακούγεται... όχι το αντίθετο»)
Εδώ ο Σωτήρης ...αποσύρεται, τη σκυτάλη όμως παίρνει η Λήδα και αρχίζει ένας «διάλογος» σε οξείς τόνους.
Λήδα: «Δεν έχετε αντιληφθεί μάλλον ότι εσείς οι συμβιβασμένοι Cayennοφύλακες είστε η μειοψηφία αγαπητέ μου. Σας ευχαριστούμε που με τις εθνικιστικές σας κορώνες μας ξυπνήσατε από το λήθαργο μας»
Γιάννης: «καλή μου φίλη, ας βάλουμε μερικά πράγματα σε μια σειρά: ούτε συμβιβασμένος είμαι, ούτε Cayennoφύλακας ούτε εθνικιστής. Μακρυά από μένα τέτοιοι χαρακτηρισμοί...»
Γιάννης: «Είμαι απλά Έλληνας, φιλελεύθερος στη σκέψη και βαθιά δημοκράτης, εργάζομαι σκληρά για να φτιάξω κάτι καλύτερο για τον εαυτό μου, την οικογένεια μου και τη χώρα μου...»
Γιάννης: «Επιπλέον, έχω γνώμη, έχω άποψη και δεν διστάζω να την εκφράζω... πολύ δε περισσότερο δεν χρειάζομαι αυτόκλητους υποστηρικτές με φασιστικές νοοτροπίες και συμπεριφορές όπως αυτές των βανδάλων «αναρχικών» και «αντιεξουσιαστών» που δύο μέρες τώρα καταστρέφουν τη χώρα μου...»
Γιάννης: «Είναι τόσο άνανδροι και φασίστες όσο άνανδρος και φασίστας είναι και ο αστυνομικός που σκότωσε ένα παιδί με το όπλο που του δώσαμε για να το προστατεύει !! Από κει και πέρα, μιας και ξυπνήσαμε από το λήθαργο μας και είμαστε η πλειοψηφία, πρέπει και θα βάλουμε φραγμό σε όλους αυτούς τους φασίστες που ξέρουν μόνο να κάνουν τον νταή, να καίνε, να καταστρέφουν, να πλιατσικολογούν... Πιστεύω θα σε έχουμε δίπλα μας...»
Λήδα: «θα σε απογοητεύσω, αλλά θα σταθώ δίπλα στα οργισμένα παιδιά, κι ας μου καεί το σπίτι. Τέρμα στον κρατικό τραμπουκισμό. όχι άλλα χημικά, όχι άλλα δακρυγόνα. Αφήστε το λαό να δράσει μόνος, ακόμα κι αν ξεσπάσει εμφύλιος. Το παραμύθι που ζούμε τέλειωσε και δεν ζήσαμε καλύτερα.»
Γιάννης: «Τώρα, αν σε ρωτήσω τι σχέση έχω εγώ με τον «κρατικό τραμπουκισμό» που λες θα μου απαντήσεις ή θα ξαναρχίσεις τις κορώνες περί εθνικισμού κ.λπ.???
επιπλέον, μήπως λέμε το ίδιο πράγμα?? κι εγώ λέω να αφήσουμε τον λαό να αποφασίσει και να δράσει ενάντια στις μειοψηφίες που καταστρέφουν αυτό που με τόσο κόπο δημιουργούμε... αυτές οι ελεεινές μειοψηφίες (τα «παιδιά» που καίνε και οι αστυνομικοί-νταήδες που σκοτώνουν είναι ένα και το αυτό !!) είναι που προκαλούν ρήξη και εμφύλιο στην κοινωνία !! Sorry αλλά εγώ δεν είμαι μαζί τους, είμαι ενάντια τους !!»

Εδώ έληξε το πρώτο μέρος της κουβέντας. «Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και φασίστες...», σκέφτηκα και ξεκίνησα να επιστρέψω στο σπίτι... (η συνέχεια σε επόμενη δημοσίευση)