18.12.08

Της πατρίδας μου η σημαία...



Είναι μία από τις εικόνες που με προσβάλλουν, που με κάνουν να ντρέπομαι... Η Ελληνική Σημαία έχει βαφτεί διαχρονικά με το αίμα των ηρώων της πατρίδας μας, σε όλους του αγώνες για την Ελευθερία της Ελλάδας. Και αυτά τα τσογλάνια, οι απάτριδες, οι προδότες την καίνε...

Όχι δεν είμαι κανένας φανατικός εθνικιστής, είμαι όμως Έλληνας και έχω μάθει να τιμώ τα σύμβολα της πατρίδας μου. Σύμβολα που δοξάστηκαν σε όλους τους απελευθερωτικούς αγώνες στο πέρασμα των χρόνων, για να έχουν σήμερα αυτά τα τσογλάνια την πολυτέλεια (όχι το δικαίωμα, δεν τους το παραχωρώ...) να τα καίνε, να τα βεβηλώνουν...

Αλήθεια, γνωρίζει κανένα από αυτά τα ανεγκέφαλα ανθρωπάκια την ερμηνεία των εννέα παράλληλων κυανόλευκων γραμμών που φέρει αυτό το πανί που με τόση ευκολία καίνε;;; Γνωρίζει ότι ο αριθμός των γραμμών αντιστοιχεί στις εννέα συλλαβές της φράσης «Ελευθερία ή Θάνατος», την οποία χρησιμοποιούσαν συχνότατα οι αγωνιστές της Επανάστασης του 1821, δηλώνοντας την απερίσπαστη προσήλωση και αφοσίωσή τους στην επίτευξη του υψηλότερου των αγαθών, της ελευθερίας, για την απόκτηση της οποίας δεν δέχονταν κανένα απολύτως συμβιβασμό και ήσαν πανέτοιμοι να την αποκτήσουν με όλα τα μέσα, δίνοντας ακόμη και την ίδια τους τη ζωή;; Μάλλον δεν το γνωρίζουν...

Γνωρίζουν μήπως την άλλη εκδοχή, αυτή που θέλει τις εννιά γραμμές να αντιστοιχούν με τα εννιά γράμματα της λέξης Ελευθερία, υπέρτατου αγαθού για κάθε άνθρωπο, το οποίο για να το αποκτήσουν οι πρόγονοι μας Έλληνες έδωσαν πολέμους και έχυσαν αίμα πολύτιμο;; Μάλλον ούτε αυτό το γνωρίζουν...

Γνωρίζουν όμως να βεβηλώνουν και να καίνε ένα σύμβολο που ενώνει πολιτισμούς αιώνων και έναν λαό που κοιτά στην πατρίδα από κάθε σημείο του κόσμου, γιατί Έλληνες υπάρχουν και μεγαλουργούν σε κάθε σημείο του κόσμου...

Αυτοί οι λίγοι θα πρέπει να συλλαμβάνονται και να δικάζονται επί εσχάτη προδοσία με κάθε κόστος, ακόμα και με κόστος ζωής αστυνομικών... Αυτοί οι λίγοι θα πρέπει παραδειγματικά να τιμωρούνται, χωρίς κανένα ελαφρυντικό ηλικίας και πρότερου βίου, το αδίκημα τους δεν στρέφεται εναντίον ενός, στρέφεται εναντίον όλων... Αυτοί οι λίγοι δεν έχουν θέση ανάμεσα μας, πρέπει να αποβάλλονται από ένα κράτος και μια κοινωνία που -έτσι κι αλλιώς- μισούν, υποβλέπουν και θέλουν να καταστρέψουν.

Όχι, δεν είμαι εθνικιστής, είμαι ευρωπαϊστής και διεθνιστής και έγινα ευρωπαϊστής και διεθνιστής γιατί πάνω από όλα είμαι Έλληνας και -ότι και να γίνεται στην πατρίδα μου- είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας.

Δεν μπορώ, δεν είναι του χαρακτήρα μου, να βάψω τα χέρια μου με το αίμα τους, θα το κάνω μόνο σε πόλεμο όταν θα πρέπει κι εγώ να υπερασπιστώ την πατρίδα όπως τόσοι και τόσοι πρόγονοι...

Ως τότε όμως, αυτούς τους μη-Έλληνες, τους καταριέμαι με κατάρα βαριά: να σαπίζουν ζωντανοί, να καίγονται λίγο λίγο όπως η σημαία μου και να μην τους πλησιάζει κανείς να τους βοηθήσει μέχρι το τέλος, μόνο οι γύρω τους, οι φίλοι τους να τους κοιτούν και να γελούν, να ζητωκραυγάζουν...