11.11.08

Ξεχνάω ρε παιδιά, ξεχνάω !!!

Τρεις ηλικιωμένοι συζητούν για τα προβλήματα της τρίτης ηλικίας. Λέει ο πρώτος:
«Μου είπε προχτές η εγγονή μου να της διαβάσω ένα παραμυθι και δεν μπορούσα να δω τα γράμματα με τίποτα. Εγώ που έβλεπα μύγα στο ένα χιλιόμετρο !!! Έβαλα γυαλιά, μετακίνησα το βιβλίο αλλα τίποτα !!! Δεν βλέπω ρε παιδιά, δεν βλέπω...»
Λέει ο δεύτερος:
«Εγώ πάλι, πήγα σ'ένα φίλο μου επίσκεψη, δεν δούλευε το ασανσέρ και για να ανέβω στον πρώτο όροφο τα έφτυσα !! Εγώ που έκανα τον μαραθώνιο για ζέσταμα... Δεν αντέχω ρε παιδιά, δεν αντέχω...»
Λέει και ο τρίτος:
«Εγώ να δείτε τι παθαίνω !! Εχτές που είχε έρθει η Σβετλάνα να καθαρίσει, τη στρίμωξα σε μια γωνιά και πάνω που ετοιμαζόμουν να... (καταλαβαίνετε...) μου λέει: Σιγά κύριος Στέλιος !!! τέταρτη φορά σήμερα ;;;; Ξεχνάω ρε παιδιά, ξεχνάω !!!»