27.11.08

Συντριπτικός ο Ολυμπιακός, 5-1 την Μπενφίκα...



Μεγάλη νίκη με 5-1 πέτυχε επί της Μπενφίκα ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ στο παιχνίδι που έγινε την Πέμπτη το βράδυ στο στάδιο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής του δευτέρου ομίλου του Κυπέλλου UEFA. Η ομάδα μας μπήκε δυνατά στο παιχνίδι από το πρώτο λεπτό και κατάφερε αρχικά να αιφνιδιάσει την Μπενφίκα και στη συνέχεια να επιβάλλει τον ρυθμό της, πράγμα που είχε σαν αποτέλεσμα να προηγείται στο ημίχρονο με 4-1 και να φτάσει σκορ στο 5-1. Σκόρερ των ερυθρόλευκων τερμάτων ήταν ο Γκαλέτι στο 1ο λεπτό, ο Πατσατζόγλου στο 18΄, ο Ντιόγκο στο 24΄ και στο 55΄ και ο Μπελούτσι στο 44ο λεπτό, ενώ για τους φιλοξενούμενους είχε μειώσει στο 31΄ Νταβίντ Λουίς.



Η ομάδα μας παίζοντας καταπληκτικό ποδόσφαιρο, μπροστά σε ένα κατάμεστο από 30 και πλέον χιλιάδες φιλάθλους, δεν άφησε κανένα περιθώριο στους Πορτογάλους. Ο Ολυμπιακός στα πρώτα 45 λεπτά παρουσίασε ένα σφιχτό και δεμένο σύνολο, τόσο στον αμυντικό, όσο και στον επιθετικό τομέα, παίζοντας γρήγορα και απλά. Ανάπτυξη από τις πλευρές αλλά και από τον άξονα, με παράλληλη πίεση προς την αντίπαλη ομάδα η οποία έδειχνε να τα έχει χαμένα.



Η ομάδα μας συνέχισε και στο δεύτερο ημίχρονο το εκπληκτικό επιθετικό της παιχνίδι, πράγμα που είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργήσει πολλές φάσεις και να πετύχει στο 55ο λεπτό το πέμπτο της τέρμα με τον Ντιόγκο. Το ερυθρόλευκο επιθετικό κρεσέντο συνεχίστηκε με τους παίκτες μας να παίζουν ομαδικά και γρήγορα, πράγμα που είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργήσουν και να χάσουν και άλλες ευκαιρίες. Οι φίλαθλοι που βρέθηκαν στο φαληρικό στάδιο αποθέωσαν τους νικητές, τους οποίους χειροκροτούσαν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και τους προέτρεπαν να πετύχουν και άλλα γκολ.

Σε γενικές γραμμές ήταν μια εκπληκτική βραδιά για την ομάδα μας, που δείχνει να βρίσκει τον ρυθμό της και να συνδυάζει το πολύ καλό θέαμα με την ουσία. Τους όμορφους και γρήγορους συνδυασμούς με το πάθος, τη θέληση και την ομαδικότητα, στοιχεία που έδωσαν το τελικό αποτέλεσμα τόσο στο επίπεδο του σκορ, όσο και στο επίπεδο της εμφάνισης απέναντι σε μια από τις κορυφαίες ομάδες της Πορτογαλίας και από τις πιο γνωστές στην Ευρώπη.

Και το πάρτυ συνεχίζεται...



Η θάλασσα του Πειραιά
από όλες είναι πιο γλυκιά,
απ' του Τζελέπη την ακτή ως του Καραϊσκάκη
τα βράδια βόλτες έκανα σαν ήμουνα ναυτάκι.

Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου,
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου
Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου.

Παιδί κι εγώ του Πειραιά στη θάλασσα και στη στεριά,
γεννήθηκα μεγάλωσα κοντά στην Τερψιθέα
και σπούδασα μηχανικός εδώ στον Προμηθέα.

Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου,
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου
Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου.