29.10.08

Μάγκας βγήκε για σεργιάνι ...στον αεροδιάδρομο !!!

«...'κείνο που με τρώει, κείνο που με σώζει, είναι που ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη», και όταν ξυπνώ, τρέχω και καταλαμβάνω τον αεροδιάδρομο, να «περικυκλώσω συμβολικά» αεροσκάφος της Πάνθεον (της εταιρείας που αποτελεί το νομικό κέλυφος για την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής). Δεν τα κατάφερα βλέπετε «στη μπούκα» να βρω τον Χατζηδάκη που έκανε το αμάρτημα να επιστρέψει αεροπορικώς από τα Χανιά με αεροσκάφος της Aegean, αν και εισέβαλα στη φυσούνα των επιβατών για να τον «γιουχαίσω»...
Τώρα να σας πω... δεν είναι ένας ο μάγκας είναι πολλοί και είναι και τζάμπα-μάγκες. Βγήκαν τσάρκα σήμερα ψάχνοντας να προπηλακίσουν υπουργούς, γνήσια τέκνα των αλήστου μνήμης Σταμουλοκολλάδων του προ-εκσυγχρονιστικού ΠΑΣΟΚ... (είδατε, ξέρω και ιστορία...). Αλήθεια, γελοία και φαιδρά καραγκιοζάκια, θα τον ξεβρακώνατε κι όλας τον υπουργό αν τον πετυχαίνατε;;;

...ναι, ξέρω, εκμεταλλεύομαι την κυρίαρχη θέση μου και το δικαίωμα που μου δίνει ο ελληνικός λαός να είμαι μέσα σε χώρο φυλασσόμενο γιατί -θεωρητικά- είμαι πάνω από όλα επαγγελματίας, ποιός δίνει όμως σημασία σε τέτοιες λεπτομέρειες, Μήτσο, φέρε το σπρέι... πράσινο ρε συ, δεν μπορώ άλλα χρώματα, βγάζω σπυράκια, θα του γράψω ότι είναι τσιράκι να το δει ο Σηφουνάκης και ο Καχριμάκης να χαρούν και να διασκεδάσουν, έτσι κι αλλιώς δεν θα έχω πολλές ευκαιρίες ακόμα, σώθηκαν τα ψωμιά μου, αύριο 30, μεθαύριο 31 και μετά η τελική ευθεία... Qatar-αμένο Aroxol...
Τώρα το να μιλήσει κανείς για τον άλλο «πυλώνα» της Δημοκρατίας, τη Δικαιοσύνη, είναι «ρήμα κενόν...», π.χ. να διερωτηθεί γιατί κάποιος εισαγγελέας δεν διέταξε αυτόφωρη σύλληψη και προσαγωγή των παρανομούντων για παρακώλυση συγκοινωνιών, κ.λπ, κ.λπ, εξ'αλλου υπήρχε πολιτικό πρόσωπο στη γύρα (ο υπουργός ντε, ταξίδευε άρα τον παρακώλυσαν...) και θα έπρεπε αμέλλητί, αμελετητί, ...κάπως έτσι, να το στείλουν στη Βουλή, που να ξαναμπαίνουμε τώρα σε ψηφοφορίες για εξεταστικές και προανακριτικές, δεν είδατε τι έγινε την άλλη φορά ;;;
Άσε που μετά θα έχω και τη φίλη μου τη Μαίρη να μου λέει για «νέα ήθη και έθιμα» και ότι «οι υπουργοί της κυβέρνησης από σήμερα θα κυκλοφορούν με συνοδεία εισαγγελέα...», ναι, ναι, και στο φόντο θα παίζει το λαϊκό άσμα «συνοδεύεται δεν τον βλέπετε...», να ακούει ο Καχριμάκης να σκυλιάζει...
εγώ πάντως, ως γνήσιος ...Βλάχος, θα κλείσω τ' Αυτιά μου να μην ακούω... Άντε καληνύχτα... και «γειά σου κυρ εισαγγελέα με τη Τζένη την ωραία...»