20.10.08

Περί ασφαλιστικού και εφάπαξ...

Στο διάλειμμα κάποιου πανευρωπαϊκού συνεδρίου συζητούν τρεις φίλοι και συνομήλικοι καθηγητές για το τι θα κάνουν με το εφάπαξ τους, όταν βγουν σε σύνταξη σε λίγα χρόνια.

Λέει ο Γερμανός
«Όταν πάρω το εφάπαξ μου, πρώτα-πρώτα θα πάρω μία SLK».
«...και τα υπόλοιπα;;;», ρωτάνε οι άλλοι.
«...τα υπόλοιπα θα τα ξοδέψω για να κάνω κανένα ταξιδάκι. Γύρος του κόσμου ή έστω της Ευρώπης, με τη γυναίκα μου!»

Ικανοποιούνται οι άλλοι, και τον λόγο παίρνει ο Αυστριακός.
«Όταν πάρω το εφάπαξ, θα κάνω μια καλή επισκευή στο σπίτι μου και θα δώσω και από 30.000 σε καθεμιά από τις κόρες μου».
«...και τα υπόλοιπα;;;», ρωτάνε και πάλι οι άλλοι.
«Τα υπόλοιπα άστα σαν κομπόδεμα, μη χρειαστούμε τίποτε όσο ζήσουμε, με την κυρά μου!»

Ικανοποιούνται και πάλι οι υπόλοιποι και ο λόγος γυρνάει στον Έλληνα συνάδελφό τους ….
«Εσύ;;; Τι θα κάνεις με το εφάπαξ σου», τον ρωτούν...
«Εγώ δεν έχω πολλά να κάνω... Ένα μεταχειρισμένο Fiatάκι, έχω βάλει στο μάτι...»
«Και τα υπόλοιπα;;;»
«Τα υπόλοιπα... ε... θα τα βάλει η πεθερά μου!»