15.9.08

Βίρα τις άγκυρες... γιατί μ' αρέσει !!

Μπορεί η εβδομάδα να ξεκίνησε λίγο βαριά, λίγο μουντά, λίγο προβληματισμένα, πάντως δεν είναι και όλα μαύρα... Μπορούμε πάντα να βιράρουμε τις άγκυρες, να ανοίξουμε πανιά... Συνοδεία μας, γνωστό παλιό τραγουδάκι σε πρώτη εκτέλεση του Τζίμη Μακούλη.

Μέσ' τη φτώχεια και την απονιά
έχω ζήσει τα πιο όμορφα μου χρόνια
γι αυτό άνοιξε ναύτη τα πανιά
για να φύγω απ' αυτόν τον ντουνιά

Βίρα τις άγκυρες για ξένους τόπους
να δουν τα μάτια μας άλλους ανθρώπους,
σ' άλλα λιμάνια, σε ξένα μέρη
μας πάει πρίμα γοργά τ' αγέρι.

Βίρα τις άγκυρες και βάλε πλώρη
μακριά απ' το έρημο το φτωχοχώρι...

υ.γ. για σένα εκεί έξω που χαμογελάς, «που τον θυμήθηκε τον Μακούλη;» που λές, σου λέω «όχι, δεν είμαι τόσο παλιός και τα μυαλά μου είναι πιο νέα, πιό φρέσκα από την ηλικία μου, γι'αυτό και τον θυμήθηκα τον Μακούλη, γιατί μ'αρέσει, και στη ζωή αυτή πρέπει να κάνουμε αυτό που μας αρέσει...» Φιλιά !!!!