16.6.08

Οδηγίες για γέλια μέχρι δακρύων

Έχετε προσέξει ποτέ τις οδηγίες χρήσης σε προϊόντα που καθημερινά καταναλώνουμε; Όχι; Καλά θα κάνετε να δίνετε περισσότερη σημασία γιατί μερικές έχουν πολύ γέλιο.

Σας αναφέρουμε τις πιο ενδιαφέρουσες:

1. Εμφανίστηκε σε σακουλάκι με γαριδάκια: «Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος, πληροφορίες εντός». Α, ωραία. Θα ζητήσω από τον ψιλικατζή να ανοίξω το σακουλάκι χωρίς να το πληρώσω...

2. Σε πιστολάκι για τα μαλλιά: «Μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου». Τώρα κατάλαβα γιατί ξυπνάω χτενισμένος...

3. Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής: «Χρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι». Κρίμα γιατί είχα στο μυαλό μου να το χρησιμοποιήσω για φρυγανιά...

4. Σε κατεψυγμένο φαγητό: «Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το». Πες το βρε άνθρωπε μου και μου φαινόταν σκληρό!!

5. Σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους: «Προσοχή: Χωράει μόνο ένα κεφάλι». Θα το έχω υπόψη μου όταν πετύχω τη Λερναία Ύδρα.

6. Σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο): «Μην το αναποδογυρίζετε». Πολύ αργά...

7. Σε υπνωτικό χάπι: «Παρενέργειες: Μπορεί να προκαλέσει υπνηλία». Πλάκα μου κάνεις;

8. Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν: «Φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις». Εδώ μου καταστρέφετε τη μεγαλύτερη παιδική φαντασίωση!!

9. Σε πακέτο ξηρών καρπών: «Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς». Δεν κατάλαβα...

10. Σε κουβέρτα: «Να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες». Σε σεισμούς μπορώ να σκεπαστώ;;

11.. Σε καθρέφτη αυτοκινήτου: «Θυμήσου: Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου». 'Η εγώ οδηγώ ανάποδα ή όλοι οι άλλοι...

12. Στο καπάκι μπουκαλιού με γάλα: «Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο». Το ποτήρι θα γεμίσει με τη βοήθεια της βαρύτητας...

13. Σ` ένα σπρέι για έντομα: «Αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα». Οπότε αν η κατσαρίδα ξαναζωντανέψει, χρησιμοποιήστε την παντόφλα...

14. Σε μερικές βάσεις μπουκαλιών γνωστού αναψυκτικού: «Ανοίξτε απ' την άλλη μεριά». Και στην άλλη μεριά που πήγα πάλι δεν ανοίγει...

15. Σε ένα μπλέντερ: «Να μη χρησιμοποιηθεί για την άλλη χρήση». Πονηροί...

16. Σε ένα κουτί φιστίκια: «Προσοχή. Περιέχει φιστίκια». Εγώ τσιγάρα ήθελα...

17. Στη συσκευασία σίδερου σιδερώματος: «Μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε». Τώρα κατάλαβα γιατί έχω κάτι εγκαύματα στα χέρια...