11.5.08

Γυναίκες να σου πετύχουν...

Το ανδρόγυνο κάθεται στον καναπέ...
Ο άνδρας ρωτά τη σύζυγο: «Πάω στοίχημα πως δεν μπορείς να μου πεις μια φράση που να με κάνει ταυτόχρονα ευτυχισμένο και δυστυχισμένο!»
Και η γυναίκα απαντά: «Την έχεις μεγαλύτερη από τον υδραυλικό...»

σ.σ. special αφιέρωση σε κάποιον που του αρέσει η μυρωδιά του καμένου λάστιχου...

Μια γυναίκα μπαίνει σε φαρμακείο και ζητάει δηλητήριο
«Κυρία μου, τι το θέλετε το αρσενικό...;;;», ρωτάει ο φαρμακοποιός.
«Να σκοτώσω τον άνδρα μου.»
«Μα τι λέτε κυρία μου; Δεν μπορώ να σας πουλήσω αρσενικό για να σκοτώσετε έναν άνθρωπο!!» Τότε η κυρία βγάζει από την τσάντα της μια φωτογραφία όπου ο άνδρας της έχει την γυναίκα του φαρμακοποιού στα τέσσερα.
Ο φαρμακοποιός παίρνει την φωτογραφία στα χέρια του, την κοιτά και απαντά: «Τώρα μάλιστα. Δεν μου είπατε ότι έχετε συνταγή!!!»

σ.σ. κι αν το φαρμακείο έχει γυναίκα φαρμακοποιό;; κακή σκέψη...